Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kraft Foods: Ciastka LU Go! W ubiegłym roku kupiło 1,38 mln gospodarstw w Polsce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-04-2012, 12:27
Kraft Foods: Ciastka LU Go! W ubiegłym roku kupiło 1,38 mln gospodarstw w Polsce
Fot. za lupolska.pl

Ciastka LU Go! w badaniach konsumenckich wymieniane są przez około 80 proc. respondentów. W 2010 roku ciastka LU Go! kupiło 1,38 mln gospodarstw w Polsce, a połowa z nich powtórzyła zakupy - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Agnieszka Kępińska-Sadowska, kierowniczka ds. kontaktów zewnętrznych, Kraft Foods Polska.

- Marka na tyle dobrze trafiła w gusta Polaków, że na początku tego roku Kraft Foods Polska wprowadziła wersję ciastek Lu Go! Pyszne Nadzienie. Sukcesywnie, od 2008 marka umacnia swój wizerunek jako ciastek zbożowych wypiekanych z pełnego ziarna, zdrowszych , odżywczych, i jako element zbilansowanego posiłku dostarczających energii na cały poranek. Już co trzeci Polak ma taką właśnie opinię o ciastkach LU Go! - mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska.

Jak informuje, na podstawie, danych firmy Nielsen, LU Go! to lider w swoim segmencie rynku tzw. ciastek pożywnych, z udziałami wartościowo na poziomie 19,1 proc.

Zdaniem Agnieszki Kępińskiej-Sadowskiej, od kilku lat obserwujemy szczególnie intensywną dywersyfikację rodzajów produktów przetwarzanych ze zbóż. - Różnorodne mąki oraz rodzaje otrębów są odpowiedzią na potrzebę zdrowych półproduktów, dających gwarancję równie zdrowych produktów końcowych. Od kilku lat ogromną popularnością cieszą się mąki zbożowe: żytnie, orkiszowe, pełnoziarniste. Najpopularniejsza jeszcze kilka lat temu mąka pszenna przeżywa kryzys popularności wśród konsumentów - ocenia kierowniczka ds. kontaktów zewnętrznych, Kraft Foods Polska.

Zauważa, że trendy żywieniowe wciąż się zmieniają, bo konsumenci mają coraz większe oczekiwania. - Żyjemy w czasach kiedy trendy health&wellness wkradają się w każdy aspekt naszego życia. Tak też jest w kwestii odżywiania - ocena.

Właśnie ciastka LU Go! oraz LU Go! Pyszne Nadzienie wpisują się w trend health&wellness. Agnieszka Kępińska-Sadowska przypomina, że LU Go! Pyszne Nadzienie to jedyne ciasteczka, które zawierają stopniowo uwalniane węglowodany przez 4 godziny, by zapewnić regularne dostarczanie glukozy do krwi. Są wypiekane z pełnego ziarna 5 różnorodnych zbóż, niezbędnych w codziennej diecie, a ich receptura została opracowana jako element dobrze zbilansowanego porannego posiłku. Dodatkowo są źródłem witamin i cennego magnezu, błonnika i żelaza, a wersje jogurtowe zawierają żywe kultury bakterii.

Przeczytaj także: Kraft Foods: Ciastka pożywne jednym z dynamiczniej rozwijających się segmentów

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH