Kraft Foods: Ciastka pożywne jednym z dynamiczniej rozwijających się segmentów

Przewidujemy, że rynek ciastek w Polsce ma wciąż potencjał do wzrostu. Jednym z dynamiczniej rozwijających się segmentów są ciastka pożywne (ang. "nutrition"). Jego rozwój związany jest z silnym i rosnącym w naszym kraju trendem "health & wellness" - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agnieszka Kępińska-Sadowska, kierowniczka ds. kontaktów zewnętrznych, Kraft Foods Polska.
POWIĄZANE TEMATY
- Kraft Foods Polska, jak przystało na lidera kategorii ciastek, ma w swojej ofercie również markę segmentu ciastek pożywnych: LU Go!, których udział w segmencie ciastek pożywnych stanowi blisko 25 proc. - dodaje Agnieszka Kępińska-Sadowska.
Jak komentuje nasza rozmówczyni, polski rynek ciastek charakteryzuje się już od kilku lat stabilnym wzrostem. W ostatnim roku urósł o ponad 5 proc. wartościowo (ACNielsen MAT JJ'11 vs. MAT JJ'10).
- Rynek ten jest bardzo duży i mocno rozdrobniony, co oznacza, że występuje na nim mnogość producentów i marek jak również wielość formatów i rodzajów ciastek - podsumowuje przedstawicielka Kraft Foods Polska.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!