Kraft Foods: Kategoria systemów do napojów gorących wzrosła ponad dwukrotnie

Firma Kraft Foods, która we współpracy z marką Bosch wprowadziła niedawno na polski rynek system kawowy na kapsułki Tassimo, ocenia, że rozwój tej kategorii w Polsce sięgnie około jednej czwartej rynku ekspresów do kawy. - Oczywiście naszym celem jest bycie jej liderem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agnieszka Kępińska-Sadowska, kierowniczka ds. kontaktów zewnętrznych, Kraft Foods Polska.
- Doświadczenia z innych rynków europejskich pokazują, że systemy gorących napojów cieszą się coraz większą popularnością. Na rynkach, na których Tassimo jest obecne, zajmuje jedną z kluczowych pozycji - tłumaczy Agnieszka Kępińska-Sadowska.
Rynek ekspresów do kawy, na które składają się automaty do kawy, ekspresy na kapsułki, ekspresy ciśnieniowe ręczne oraz ekspresy przelewowe, w ostatnim czasie dynamicznie się rozwija. - Trzy pierwsze kategorie umożliwiają profesjonalne przygotowanie dobrej jakości kawy, dlatego od kilku lat odnotowują dynamiczny rozwój - dodaje przedstawicielka Kraft Foods.
Jak potwierdza, kategoria systemów do gorących napojów w Polsce jest nadal bardzo nową kategorią, ale jej udział w rynku w ostatnich latach wzrósł ponad dwukrotnie.
- Obecnie naszym głównym priorytetem jest budowanie tej kategorii i zapewnienie, żeby jak najwięcej Polaków mogło sięgać po swoje ulubione kawy za naciśnięciem jednego przycisku - podsumowuje nasza rozmówczyni.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!