Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kraft Foods promuje czekolady w sieciach handlowych

  • Autor: pr
  • Data: 18-10-2012, 19:56

Koncern Kraft Foods ruszył z kampanią samplingową trzech rodzajów czekolad pod marką Milka. Akcja będzie prowadzona w październiku i pierwszych dwóch tygodniach listopada.

Kampania jest realizowane w blisko 500 marketach: Makro, Selgros, Tesco, Carrefour, Piotr i Paweł, Alma, Leclerc oraz sklepach regionalnych odbywają się degustacje. Przy stanowiskach marki Milka hostessy zachęcają do wypróbowania smaku czekolad łączących piankę karmelem, malinami lub wiśniami.

Jak informuje przedstawiciel firmy, trzy promowane czekolady cieszą się dużą popularnością i należą do pięciu najczęściej wybieranych przez polskich konsumentów w swoich kategoriach. Według danych firmy Nielsen (za lipiec 2012), na które powołuje się Kraft Foods czzekolady zanotowały także ponad dwukrotny wzrost udziałów wartościowych w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 356) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH