Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kraft Foods: Sprzedaż ciastek Oreo przewyższyła nasze oczekiwania

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-10-2011, 14:30
Kraft Foods: Sprzedaż ciastek Oreo przewyższyła nasze oczekiwania
Roczna sprzedaż marki Oreo na świecie przekracza 1,5 mld dol.

Pozycja Kraft Foods w Polsce, jak i obecna sytuacja na rynku ciastek tworzą dobry moment na kontynuowanie rozwoju i dostępności kultowej marki Oreo. Rynek ciastek w Polsce dojrzewa, konsumenci poszukują wyjątkowych produktów. Takie jest właśnie Oreo - uważa John F. Ghingo, szef marki Oreo na świat.

Kraft Foods Polska wprowadził markę Oreo do Polski w styczniu 2011 r. - Oreo od wielu lat są nr 1 na świecie, dlatego chcielibyśmy, aby były równie popularne w Polsce. Ponieważ mają one ogromny potencjał i są propozycją na tyle unikatową, to można zaryzykować stwierdzenie, że to zupełna nowość w kategorii ciastek - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agnieszka Kępińska-Sadowska, kierowniczka ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji Kraft Foods Polska.

Jak dodaje, sprzedaż Oreo po kilku miesiącach obecności na rynku przewyższyła oczekiwania firmy w stosunku do zakładanego planu. - O tym, że wprowadzenie Oreo było dobrą decyzją może świadczyć również fakt, że od momentu wejścia na polski rynek, zaczęło ono skutecznie rywalizować o klienta nie tylko w kategorii markiz, ale także zdobywać dotychczasowych konsumentów tabliczek czekoladowych, pralin i batonów - komentuje Agnieszka Kępińska-Sadowska.

Wspierając Oreo, Kraft Foods Polska inwestowała w reklamę TV, outdoor, działania na portalu społecznościowym Facebook, organizację degustacji i działań promocyjnych w sklepach, organizację promocji na stacjach benzynowych i wiele innych. - Naszym celem jest być jak najbliższej konsumenta i stale go zaskakiwać, dlatego nawiązaliśmy współpracę z siecią McDonald's i nadal pracujemy nad rozszerzeniem możliwości kontaktu konsumentów z Oreo. Na najbliższe półrocze planujemy równie intensywne wsparcie dla marki jak w I półroczu 2011 r. - podsumowuje kierowniczka ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji Kraft Foods Polska.

Kraft Foods Polska jest obecnie liderem w kategorii ciastek markowych w naszym kraju. W portfolio firmy są już takie marki jak: LU GO!, LU Petitki, Lubisie, San, krakersy TUC.

Czytaj także: Kraft Foods będzie monitorował w Polsce portale społecznościowe

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Glakota 11-10-2011, 19:52:
Eeeee, HIT - 2,99 zet
  • Grześ 11-10-2011, 17:31:
ciastka HIT [150g] 3.20 zł
  • daro 11-10-2011, 15:00:
Zwykłe markizy z Hiszpanii a ta cena jak z kosmosu
OREO, 22 g, 2 szt - cena detaliczna: 0,49 zł
OREO, 66 g, 6 szt - cena detaliczna: 1,99 zł
OREO, 176 g, 4 x 4 szt - cena detaliczna: 4,99 zł
OREO, 308 g, 2 x 14 szt - cena detaliczna: 6,99 zł

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH