Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kraft Foods tnie wydatki na reklamę i marketing

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 24-09-2009, 10:20

Kraft Foods, drugi po Nestle największy na świecie koncern produkujący produkty żywnościowe i napoje chce zrewidować listę obsługujących ją agencji reklamowych w celu zmniejszenia kosztów - informuje portal Wirtualnemedia.pl.

Firma prowadzi rozmowy zarówno z agencjami obecnie obsługującymi ją na rynku europejskim (JWT, DraftFCB, Ogilvy Advertising, Euro RSCG London, Golley Slater, Work Club), jak również takimi, z którymi do tej pory nie współpracowała.

Około dwa miesiące temu Kraft Foods rozpoczęła również przegląd swoich międzynarodowych zobowiązań w zakresie planowania i zakupu mediów, wartych łącznie 300 milionów funtów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 885) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH