Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Krajowe marki napojów walczą z globalnymi na Facebooku

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-01-2012, 12:42

W napojach stale dominują marki napojów gazowanych. Największy bój prowadzą pepsi.pl oraz Sprite z fanpagem "Musi być głośno". W górę idą też soki i napoje energetyzujące. Natomiast w czołówkach rankingów, z drobnymi wyjątkami, brakuje wody, kawy i herbaty. Czołówka największych fanpage'ów niemal się nie zmienia. Miejscami zamieniły się tylko Sprite i Żywiec Zdrój - zwraca uwagę dr Jan Zając – pracownik Uniwersytetu Warszawskiego, prezes SmartNet Research & Solutions i współtwórca Fanpage Trender, narzędzia do analizy aktywności marek na stronach społecznościowych.

Na Facebooku z markami globalnymi dzielnie walczą krajowe. Kolejny miesiąc spore wzrosty i dobre wyniki we wszystkich rankingach notują marki Maspeksu - przede wszystkim Tymbark, a w nieco mniejszym stopniu Kubuś i Tiger.

Dobrze radzą sobie także marka Frugo i fanpage Lubię Frugo oraz Frugo Wróć!

Po raz kolejny względnie bardzo wysokim zaangażowaniem wyróżnił się fanpage Monster Energy MAT Poland.

Najwyższe średnie dzienne wartości Talking About osiągnęły fanpage Tymbark, Żywiec Zdrój i Frugo Wróć!

Napoje - najważniejsze obserwacje:
• Największymi fanpage'ami w branży były PEPSIpl, Musi być głośno, kiedy jest impreza! (Sprite), Żywiec Zdrój
• Najwyższym przyrostem fanów mogą pochwalić się marki Grupy Maspex Wadowice - Tiger oraz Tymbark tuż za nimi uplasował się Food Care z marką Frugo.
• Pod względem największego procentowego przyrostu liczby fanów wyróżniały się strony: Tiger Energy Drink, Tymbark, Lubię FRUGO
• W największym stopniu bazę fanów powiększyły fanpage Musi być głośno, kiedy jest impreza!, Tymbark, Żywiec Zdrój
• Najwięcej użytkowników Facebooka zaangażowały strony Tymbark, Frugo Wróć! i Lubię FRUGO
• Największy procent swoich fanów zaangażowały strony Monster Energy MAT Poland, Tymbark, Lubię FRUGO
• Najwyższe wartości Interactivity Index uzyskały fanpage Frugo Wróć!, Hortex i Tymbark
• Względna interaktywność, mierzona wskaźnikiem Relative Interactivity, okazała się najwyższa dla stron Monster Energy MAT Poland, Hortex i Kubuś
• Najwyższe średnie dzienne wartości Talking About osiągnęły fanpage Tymbark, Żywiec Zdrój i Frugo Wróć!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH