Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kryzys wpływa na malejącą sprzedaż wód Nestle

  • Autor: rp.pl
  • Data: 22-04-2009, 13:13

Klienci nie chcą kupować produktów Nestle, wolą tańsze odpowiedniki - informuje portal rp.pl.

Sprzedaż wody Nestle spadła w pierwszym kwartale 2009 roku o ok. 4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2008 roku. Do Nestle należą taki marki jak Perrier czy San Pellegrino. Klienci w sklepach sięgali po tańsze odpowiedniki.

- Z uwagi na stan europejskiej gospodarki, bieżące zachowania klientów są związane z ich obawą o przyszłość - mówi James Amoroso, ekspert od rynku żywności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 784) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH