REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Las Vegas Power Energy Drink podbija rynek amerykański

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-02-2013, 15:58
Las Vegas Power Energy Drink podbija rynek amerykański
Damian Zwardoń, dyrektor ds. handlowych, Las Vegas Power Energy Drink

Firma Las Vegas Power Energy Drink rozpoczęła sprzedaż swoich napojów energetyzujących w sklepach polskich w Nowym Jorku, Chicago i New Jersey. W przyszłym miesiącu planowane jest także wejście w kanał tradycyjnych sklepów w Stanach Zjednoczonych.

REKLAMA

- W wejściu na rynek amerykański pomaga nam znany bokser Tomasz Adamek, twarz napoju Las Vegas Power Energy Drink, który mieszka i trenuje właśnie w Nowym Jorku. Ponadto jego niedawna stłuczka samochodowa w Stanach paradoksalnie przyczyniła się do wzrostu zainteresowania naszymi produktami - zarówno za Oceanem, jak i w Polsce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Damian Zwardoń, dyrektor ds. handlowych, Las Vegas Power Energy Drink.

Stany Zjednoczone to drugi rynek, na który zostały wprowadzone napoje Las Vegas Power Energy Drink. - Na tę chwilę jesteśmy obecni w Rumunii, ale już niedługo wejdziemy także do Serbii. Ponadto prowadzimy rozmowy w takich krajach jak Litwa, Białoruś Czarnogóra i Ukraina - komentuje Damian Zwardoń.

KOMENTARZE: (8)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Nygga 24-02-2013, 14:38:
Kolego, ale on nie podał żadnych argumentów. "Monster to syf" - aha. A powód? Smak nie ten? Skład nie odpowiada? Zapach odrzuca? Cena za wysoka? Puszka za duża i brzydka? A może po prostu "zza oceanu"=syf? Nie wiem co miał na myśli.

Ja natomiast wyraźnie napisałem, że to, co wypuszcza Las Vegas można określić jednym słowem "porażka". Bo cenowo nie wygrywają z privat label typu BePower, Siti, Level Up, Mixxed Up, Crazy Wolf, Vulcan etc. ani nawet z Blackami, Ridersami, Hoolsami, itp., które spokojnie można dostać za ceną niższą niż 2,50zł, czyli cenę puszki Las Vegasa. Smakowo jeszcze wyraźniej odstają - i jak ktoś pisze, że wszystkie energetyki z polski są podobne smakowo znaczy, że poza Blackiem, Red Bullem i Tigerem nie próbował nic więcej.

A że marketing lepiej nie wygląda pisał ktoś poniżej i przy wcześniejszych newsach, więc nie tylko ja mam takie wrażenie. Pojawiając się w Społem i pojedynczych sklepikach czy sieciówkach (u mnie jedynie w Inter Marche poza społemami są dostępne - całe szczęście) do udziału w rynku na poziomie Blacka, Tigera czy Red Bulla na pewno nie dojdą, co Tom sugerował. A od roku jak zauważam nic się pod tym względem nie zmieniło.
  • Do Nygga 23-02-2013, 21:40:
Wcześniej krytykowałeś tom-a za to że jedzie po monsterze, a to samo piszesz o smaku las vegas. dziwny z Ciebie typ. Większość albo 95 % polskich energetyków jest na bazie składników z dwóch firm na D i na W. I jak ktoś mówi że jedno jest lepsze a drugie gorsze to tylko dlatego że jedną firmę lubi a drugiej nie.
  • Nygga 23-02-2013, 12:55:
tom

A ja Ci powiem kolego, że ze znanych mi osób każdemu, kto próbował Rockstara czy Monstera co najmniej przypadły one do gustu. Taki argument jest więc kompletnie niewymierny. Dlaczego więc nazywasz te napoje syfem? Są znacznie bardziej słodkie niż wszelakie polskie energetyki i jednemu to podpasi drugiemu nie. A skład mają przecież w znacznej mierze podobny do innych energoli, więc nie wiem na jakiej podstawie to stwierdzenie.

"Firma ma ogromny potencjał" - ja się pytam gdzie go dostrzegasz? Bo marketingowo tak jak wspomniałem dotarli jedynie do "Społem" i pojedynczych lokalnych sklepików. Tyle. Smakowo, szczególnie ten kawowy jest pasudny. Nawet nie mam go do czego porównać, bo "rozcieńczona w dwóch litrach wody filiżanka kawy" to za duży komplement. Reklama Adamka? Może i dzięki temu wypadkowi zwiększyło się zainteresowanie firmą, ale kto tego dziadostwa raz spróbuje będzie miał dość na zawsze.
Swoją drogą postać boksera, który rozbija się po pijaku i rezygnuje z walki o tytuł z Bułgarem Pulewem dlatego, że nie zarobi na tej walce kokosów raczej dobrze się Polakom przestaje kojarzyć.

Pozdro tom mimo wszystko.

Zobacz wszystkie komentarze (8)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 618) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH