REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Legia oficjalnie z Pepsico. Firma będzie dystrybuować napoje i przekąski w ponad 20 punktach na stadionie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-08-2011, 14:37
Legia oficjalnie z Pepsico. Firma będzie dystrybuować napoje i przekąski w ponad 20 punktach na stadionie
Szczegóły porozumienia zostały ogłoszone na oficjalnej konferencji prasowej na stadionie Legii

PepsiCo, poprzez umowę z Legią Warszawa, została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Łazienkowskiej 3, uzyskując prawo do jego brandingu oraz dystrybucji napojów i przekąsek ze swojej linii produktowej w ponad 20 punktach na stadionie. Na czas trwania porozumienia obowiązywać będzie nazwa marketingowa stadionu "Pepsi Arena". Umowa została zawarta na okres trzech lat.

REKLAMA

W ramach umowy nad wejściami na stadion pojawią się cztery neony z nazwą "Pepsi Arena". Dodatkowe elementy brandingu znajdą się m.in. wzdłuż balustrady trybuny górnej, na bandach otaczających płytę boiska, na parkingu i promenadzie stadionu, a także wewnątrz trybun w klubie biznesowym i w hallu obok sali konferencyjnej dla mediów.

Ponadto - jak powiedziała Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Pepsi ma prawo do wykorzystywania stadionu do organizacji wydarzeń pozasportowych, głównie imprez muzycznych, które ma już w planie.

Jak zastrzega Paweł Kosmala, prezes zarządu Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa, wartość umowy objęta jest tajemnicą handlową. Niektóre media sugerują, że jest to 6 mln zł.

Współpraca z Klubem Piłkarskim Legia Warszawa jest pierwszą tego typu inwestycją PepsiCo w Europie. Jest efektem globalnego projektu "Pepsi Refresh", inicjatywy, która ma na celu ożywianie miejsc i obszarów życia bliskich lokalnym społecznościom. Nie wykluczone są kolejne tego typu inwestycje w naszym kraju.

- Jesteśmy otwarci i myślimy szeroko. Marki Pepsi są już obecne na innych stadionach w Polsce, głównie jeśli chodzi o dystrybucję produktów (Cracovia, Polonia, Ergo Arena) czy sponsorowanie drużyn - dodaje Anna Tutak-Kordyl.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • rozczarowany 03-08-2011, 19:31:
tytuł artykułu: dystrybucja napojów i przekąsek w 20 tyą punktach na stadionie?!!! (dopiero póżniej wyjaśniacie,że chodzi o branding w 20 tyś miejsc)- robicie z ludzi balona, bądżcie precyzyjni bo schodzicie do poziomu Pudelka

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 234) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH