Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lemon&Nada - czyli "im prościej, tym lepiej"

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 27-05-2009, 11:40
Lemon&Nada - czyli

Firmy z systemu Coca-Cola wprowadzają na rynek nowy produkt - orzeźwiający napój Lemon&Nada.

Lemon&Nada (w tłumaczeniu z języka hiszpańskego: "cytryna i nic") to napój o prostej recepturze, bez konserwantów, mający dokonale gasić pragnienie.

Lemon&Nada jest dostępna w dwóch smakach: tradycyjnym cytrynowym oraz cytrynowym z dodatkiem kardamonu. Produkt oferowany jest w dwóch rodzajach opakowań: kartonowych 1L oraz butelkach PET 0,33L. Dystrybucja obejmuje wszystkie kanały sprzedaży - zarówno tradycyjny, jak i nowoczesny.

Wprowadzenie nowych produktów Cappy Lemon&Nada na polski rynek jest wsparte zintegrowaną kampanią marketingową obejmującą reklamę na nośnikach zewnętrznych, w TV, prasie i radiu, stronę internetową, działania PR, a także sampling.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH