Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lemon&Nada marki Cappy na stołecznym outdoorze

  • Autor: Marketing przy Kawie
  • Data: 18-08-2009, 09:30

Kampania reklamowa marki Cappy Lemon & Nada z portfolio Coca-Cola Poland Services, wykorzystująca nietypowe formaty telewizyjne, pojawia się na ekranach CityINFOtv w warszawskim metrze - podaje Marketing przy Kawie.

Na kampanię składają się dwie wersje - na ładną i brzydką pogodę. Ich emisja uzależniona jest od prezentowanej na ekranach prognozy pogody. Sama plansza pogodowa aktualizowana jest cztery razy w ciągu doby, a wraz z nią - spot, który jest przy niej emitowany.

Kampania Lemon&Nada, emitowana w należącym do AMS CityINFOtv, potrwa do końca sierpnia. Autorami projektu są dom mediowy Starcom oraz agencja reklamowa Lowe GGK.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH