Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Limito chce podwoić przychody. Rozpoczyna ogólnoświatową ekspansję

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 06-06-2012, 08:36
Limito chce podwoić przychody. Rozpoczyna ogólnoświatową ekspansję
Zdaniem prezesa Limito, w perspektywie 3-5 lat Polacy są w stanie dojść do spożycia ponad 20 kg ryb na osobę rocznie.

Limito liczy, że Polak zje 20 kg ryb, choć rywale są bardziej sceptyczni. Firma chce podwoić przychody i wyruszyć do obu Ameryk - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Polak stanie się rybożerny, a przynajmniej liczy na to Tomasz Rytlewski, prezes gdańskiej spółki Limito, która po otworzeniu zakładu na początku tego roku będzie produkować 5 tys. ton rybnych produktów rocznie. Ostatnio Limito zadebiutowało w Biedronce, Realu, Lidlu, Kauflandzie i Netto z produktami świeżymi pakowanymi w modyfikowanej atmosferze - pisze "PB".

Limito, w któym 52 proc. udziałów ma fundusz Avallon, nie chce ujawniać zysków, ale ma w tym roku podwoić przychody do 127 mln zł, niekoniecznie dzięki krajowemu spożyciu. Firma już eksportuje do Litwy, Łotwy, Estonii, na Słowację, do Czech, na Węgry i do Rumunii, co stanowi ok. 40 proc. sprzedaży. W najbliższym czasie Limito cche wejść do sieci handlowych we Włoszech i Niemczech. Zdobyła też kontrakty w Izrealu, Indiach, Wietnamie, Australii i Japonii. Na celowniku firmy są również Stany Zjednoczon, Brazylia i Argentyna - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (34)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • gość 27-06-2012, 21:21:
Morpol wszystkich 'pogodzi" i pozamiatane będzie w bardzo krótkim czasie. Jesli pretendenci ;-) są leniwi i nic sensownego nie robią , to sami wpadają w ręce p.Malka. a On już wie co i jak!
  • Kennedy 27-06-2012, 19:11:
jeśli Limito wdroży PRAWDZIWY marketing i przejdzie proces "marketignowania" całej firmy to ma szansę. Almar te 10-15 lat temu nie bał sie w miare odważnych jak na tamte czasy działań marketingowych i na tym zbudował całkiem niezła pozycje na rynku, szczególnie że konkurencja typu Suempol ! Dzis potrzebna jest dość elastyczna strategia i sporo organicznej pracy, tak aby wykrystalizowac nieco kategorię i , być może nawet stworzyć nowe!Almar narazie nie jest w stanie tego zrobić , Limito zreszta też.
  • Leszek 20-06-2012, 11:22:
i bardzo dobrze, jeżeli przez tyle lat nikt nie potrafi wykorzystać tego rynku w należyty sposób to dlaczego limito ma tego nie zrobić.

Zobacz wszystkie komentarze (34)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 865) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH