Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Limito chce podwoić przychody. Rozpoczyna ogólnoświatową ekspansję

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 06-06-2012, 08:36
Limito chce podwoić przychody. Rozpoczyna ogólnoświatową ekspansję
Zdaniem prezesa Limito, w perspektywie 3-5 lat Polacy są w stanie dojść do spożycia ponad 20 kg ryb na osobę rocznie.

Limito liczy, że Polak zje 20 kg ryb, choć rywale są bardziej sceptyczni. Firma chce podwoić przychody i wyruszyć do obu Ameryk - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Polak stanie się rybożerny, a przynajmniej liczy na to Tomasz Rytlewski, prezes gdańskiej spółki Limito, która po otworzeniu zakładu na początku tego roku będzie produkować 5 tys. ton rybnych produktów rocznie. Ostatnio Limito zadebiutowało w Biedronce, Realu, Lidlu, Kauflandzie i Netto z produktami świeżymi pakowanymi w modyfikowanej atmosferze - pisze "PB".

Limito, w któym 52 proc. udziałów ma fundusz Avallon, nie chce ujawniać zysków, ale ma w tym roku podwoić przychody do 127 mln zł, niekoniecznie dzięki krajowemu spożyciu. Firma już eksportuje do Litwy, Łotwy, Estonii, na Słowację, do Czech, na Węgry i do Rumunii, co stanowi ok. 40 proc. sprzedaży. W najbliższym czasie Limito cche wejść do sieci handlowych we Włoszech i Niemczech. Zdobyła też kontrakty w Izrealu, Indiach, Wietnamie, Australii i Japonii. Na celowniku firmy są również Stany Zjednoczon, Brazylia i Argentyna - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (34)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • gość 27-06-2012, 21:21:
Morpol wszystkich 'pogodzi" i pozamiatane będzie w bardzo krótkim czasie. Jesli pretendenci ;-) są leniwi i nic sensownego nie robią , to sami wpadają w ręce p.Malka. a On już wie co i jak!
  • Kennedy 27-06-2012, 19:11:
jeśli Limito wdroży PRAWDZIWY marketing i przejdzie proces "marketignowania" całej firmy to ma szansę. Almar te 10-15 lat temu nie bał sie w miare odważnych jak na tamte czasy działań marketingowych i na tym zbudował całkiem niezła pozycje na rynku, szczególnie że konkurencja typu Suempol ! Dzis potrzebna jest dość elastyczna strategia i sporo organicznej pracy, tak aby wykrystalizowac nieco kategorię i , być może nawet stworzyć nowe!Almar narazie nie jest w stanie tego zrobić , Limito zreszta też.
  • Leszek 20-06-2012, 11:22:
i bardzo dobrze, jeżeli przez tyle lat nikt nie potrafi wykorzystać tego rynku w należyty sposób to dlaczego limito ma tego nie zrobić.

Zobacz wszystkie komentarze (34)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.