Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lisner promuje zdrowie

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 16-06-2009, 08:37

W prasie i na outdoorze jest prowadzona kampania reklamowa produktów żywnościowych Lisner. Akcja pod hasłem "Zdrów jak ryba" oprócz reklamowania szerokiej oferty past kanapkowych, sałatek i przetworów rybnych tej marki ma za zadanie ocieplić wizerunek brandu i podkreślić, że należą do niego nie tylko produkty z ryb.

Przekaz jest skierowany do aktywnych zawodowo osób w wieku 30-55 lat mieszkających w miastach - czytamy na portalu Wirtualnemedia.pl.

Akcja jest prowadzona w prasie kobiecej, męskiej i opiniotwórczej oraz na bilboardach 6x3 firm AMS, City Bard i Sorter w 13 największych aglomeracjach. Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH