Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lisner rusza z kampanią reklamową Salaterii. Liczy na wzrost sprzedaży

  • Autor: pr
  • Data: 02-06-2011, 18:22

W maju 2011 ruszyła nowa kampania telewizyjno - radiowa poświęcona sub-marce Salateria. Kampania ma na celu przedstawienie Salaterii w odświeżonej szacie graficznej i wypromowaniu jej jako inspirującej, czerpiącej z kuchni całego świata marki oferującej gotowe sałatki.

Głównym celem kampanii jest umocnienie marki Lisner na pozycji lidera w kategorii sałatek. Firma liczy, iż silna kampania wizerunkowa i odświeżenie szaty graficznej produktów przyczynią się do wzrostu udziałów w rynku.

Reklamy marki Salateria będą prezentowane jako cztery różne spoty TV i cztery różne spoty radiowe. Kampania telewizyjna będzie emitowana między innymi w TVP, TVN i POLSAT oraz rozgłośniach radiowych, w tym RMF FM, Radio ZET, Trójka Polskie Radio i trwać będzie do 17 czerwca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH