Lody Carte dOr promowane w sieciach sprzedaży
Producent lodów Algida, firma Unilever z początkiem grudnia rozpoczyna kampanię "Zaserwuj porcję przyjemności" promującą lody Carte dOr jako składnik deserów idealnych na zimowe wieczory i zachęcającą do ich przygotowania. Akcję wspierają działania w punktach sprzedaży.
Platformę komunikacji stanowi serwis lodoweinspiracje.pl zawierający informacje i ciekawostki dotyczące sztuki przygotowywania deserów z wykorzystaniem lodów.
W ramach kampanii marka Carte d'Or przewidziała specjalną akcję w wybranych punktach sprzedaży. Chętni konsumenci będą mogli otrzymać karteczki z 3 różnymi przepisami na desery łączące lody i ciasta.
W sieciach sprzedaży pojawią się plakaty promujące desery lodowe w zimowych aranżacjach, na których zostały umieszczone QR kody.
Za działania PR odpowiada agencja Ciszewski MSL.
Materiały POS znajda się w sklepach od początku grudnia, przepisy dostępne do momentu wyczerpania nakładu.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!