Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lody Carte dOr promowane w sieciach sprzedaży

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 04-12-2012, 11:54

Producent lodów Algida, firma Unilever z początkiem grudnia rozpoczyna kampanię "Zaserwuj porcję przyjemności" promującą lody Carte dOr jako składnik deserów idealnych na zimowe wieczory i zachęcającą do ich przygotowania. Akcję wspierają działania w punktach sprzedaży.

Platformę komunikacji stanowi serwis lodoweinspiracje.pl zawierający informacje i ciekawostki dotyczące sztuki przygotowywania deserów z wykorzystaniem lodów.

W ramach kampanii marka Carte d'Or przewidziała specjalną akcję w wybranych punktach sprzedaży. Chętni konsumenci będą mogli otrzymać karteczki z 3 różnymi przepisami na desery łączące lody i ciasta.

W sieciach sprzedaży pojawią się plakaty promujące desery lodowe w zimowych aranżacjach, na których zostały umieszczone QR kody.
Za działania PR odpowiada agencja Ciszewski MSL.

Materiały POS znajda się w sklepach od początku grudnia, przepisy dostępne do momentu wyczerpania nakładu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH