Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lodziarnie budzą się przed Euro

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 28-02-2012, 09:12

Liderem rynku jest Grycan, ale konkurencja budzi się ze snu zimowego. O serca i żołądki Polaków z lodami walczą jogurty. Firmy liczą na efekt Euro 2012 - pisze "Puls Biznesu".

Choć Grycan jest liderem rynku z ponad 100 placówkami, koszt uruchomienia jednej to nawet 1 mln zł. Tańsze w uruchomieniu są punkty Carte d'Or, które buduje spółka, w której udział mają Unilever oraz Krzysztof Niebrzydowski z byłego zarządu Jago. Firma zapewnia, że najmniejsze punkty, czyli wyspy w galeriach można otworzyć za 50 tys. zł. Prowadzący duże lodziarnie przy deptakach na starcie muszą mieć 200-300 tys. zł. Na razie sieć liczy 25 placówek, a w tym roku planuje uruchomienie 15 kolejnych.

Budowę sieci planują także Zielona Budka i Haagen Dazs, ale w boju o rynek ruszają także sieci sprzedające mrożone jogurty. Wśród nich są: Redberry, Frooyog czy Yogen Fruz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Lodziarz 02-03-2012, 21:16:
Zapomnieli o White Cherry, jeżeli chodzi o mrożone jogurty

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH