Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Łomża zwiększyła o 60 proc. swoją sprzedaż

  • Autor: Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-08-2009, 19:27
Łomża zwiększyła o 60 proc. swoją sprzedaż

Rynek piwa notuje spadki sprzedaży. Są jednak wyjątki. - Mimo 9,5-proc. spadków konsumpcji piwa w drugim kwartale w Polsce, nasz flagowy produkt, piwo marki Łomża Export zanotował w tym czasie 60-proc. wzrost sprzedaży - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Beata Pawłowska, dyrektor generalna Royal Unibrew Polska. W związku z rosnącym zainteresowaniem marką, planowany jest jej dalszy rozwój.

- Jesteśmy na początku budowania marki. Przed nami jeszcze wiele wyzwań. Czekają nas kolejne inwestycje w marketing, dystrybucję, a w dalszej kolejności także w produkcję - mówi Beata Pawłowska.

Już w 2008 r. firma przeznaczyła na rozwój łomżyńskiego browaru 4 mln zł. Wprowadzono wówczas nowe technologie poprawiające jakość oraz efektywność procesu produkcji piwa, rozwinięto system magazynowania i dystrybucji oraz zainwestowano w linie rozlewnicze.

Według informacji, do których dotarł portalspozywczy.pl, w związku z rosnącymi zamówieniami marki Łomża Export, w krótkiej przyszłości Royal Unibrew zamierza rozbudowywać linie produkcyjne. Beata Pawłowska nie zdradziła jednak, jak duża ma być to inwestycja ani kiedy można się jej spodziewać. Podkreśla natomiast, że na ogólnopolskim rynku Łomża ma się wyróżniać smakiem i aromatem. Dlatego, mimo zwiększonej produkcji, firma będzie dbała o zachowanie receptury i tradycyjnego sposobu warzenia.

Większa sprzedaż to m.in. wynik coraz większego zasięgu marki. W tym roku firma zdecydowała się rozszerzyć dystrybucję Łomży poza region macierzysty. Docelowo piwo to ma być dostępne w 30 proc. punktów detalicznych w Polsce. Wzmacniane są też działania marketingowe. Zainwestowano w ogólnopolską reklamę telewizyjną, drugi raz zorganizowano cykl imprez pod nazwą Łomża Beer Festival.

- Łączymy markę z naturą. Chcemy propagować nie tylko samo piwo, ale również region jako obszar ciekawy turystycznie, dążymy do tego, by wzmacniać współpracę z lokalną społecznością, rozwijać jej działania - opowiada Beata Pawłowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jubus 29-08-2010, 07:37:
Pijmy Łomżę póki ona jeszcze smakuje, za 2-3 lat będą z niej takie same siki jak z innych browarów "........(wstawić oryginalną nazwę browaru)Polska". Będę jednak obiektywny, obecnie Łomża ma najlepsze smakowo piwa ze wszystkich browarów zagranicznych, tylko ciekawe ile to potrwa.
A przedmówczyni polecam popróbować piw lokalnych niepasteryzowanych typu Lipcowe z Browaru Jagiełło lub Świeże z Browaru Kormoran, różnica między nimi, a Łomżą - KOLOSALNA.
  • monika 28-08-2010, 21:51:
ostatnio piłam piwo Łomża będąc na wakacjach u znajomych...baaardzo mi posmakowało, w szczególności niepasteryzowane!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.