Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Luksusowe alkohole wypromują LVMH w Polsce

  • Autor: Dziennik
  • Data: 21-07-2008, 08:35

Polska staje się coraz bardziej atrakcyjnym rynkiem dla producentów dóbr luksusowych. Jak dowiedział się Dziennik, wejściem zainteresowana jest grupa Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH), która niedawno zarejestrowała w naszym kraju spółkę. Na razie wizerunek firmy w Polsce będzie budowany przez marki luksusowych alkoholi znajdujących się w portfolio LVMH.

- Polska jest kluczowym rynkiem dla marek luksusowych, a z całą pewnością dla alkoholi mocnych i win. To dlatego działalność rozpocznie tu Moet Hennessy Polska. Nie jestem upoważniony do komentowania planów tej części koncernu, która nie znajduje się pod moją kontrolą - podkreśla Scott Watson, szef Moet Hennessy Polska.

A w portfolio LVMH znajduje się ponad 50 ekskluzywnych marek z branży modowej, kosmetycznej, biżuteryjnej i alkoholowej. Są wśród nich tacy potentaci, jak Louis Vuitton, Fendi, Donna Karan, Christian Dior, Givenchy, Kenzo czy Guerlain.

Alkohole zaś należące do LVMH przez wiele lat do kraju sprowadzała firma Diageo Polska. W ofercie można znaleźć zarówno ciemne trunki luksusowe, takie jak koniaki Hennessy, whisky typu single malt, np. Glenmorangie i Ardbeg, oraz szampany: Dom Perignon, Moet & Chandon i Veuve Clicquot. Znajduje się w niej też jedna z najlepszych polskich wódek - Belvedere.

Ostatnio spółka rozpoczęła również sprzedaż win z nowego świata, z Cloudy Bay i Cheval des Andes na czele.

- Dostrzegamy znaczące możliwości rynkowe i pomyślne warunki ekonomiczne do kontynuowania, a nawet przyspieszenia wzrostu sprzedaży - komentuje Watson. Konkretnych liczb nie chce jednak ujawnić. Ale podkreśla, że firma Moet Hennessy woli sama nadzorować ważne dla siebie rynki. - Polska do takich należy. Mogę tylko powiedzieć, że doświadczenia globalne pokazały korzyści wynikające z pełnej kontroli nad naszą działalnością - zapewnia Watson.

Zdaniem ekspertów rozpoczęcie ekspansji w Polsce właśnie od alkoholi jest dobrym krokiem. Jest to bowiem niezwykle dynamicznie rozwijający się segment handlu. Według prognoz w kolejnych latach przewidywany jest dwucyfrowy wzrost sprzedaży na wartym obecnie 4 mld zł krajowym rynku żywności i napojów luksusowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH