Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Luksusowe alkohole wypromują LVMH w Polsce

  • Autor: Dziennik
  • Data: 21-07-2008, 08:35

Polska staje się coraz bardziej atrakcyjnym rynkiem dla producentów dóbr luksusowych. Jak dowiedział się Dziennik, wejściem zainteresowana jest grupa Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH), która niedawno zarejestrowała w naszym kraju spółkę. Na razie wizerunek firmy w Polsce będzie budowany przez marki luksusowych alkoholi znajdujących się w portfolio LVMH.

- Polska jest kluczowym rynkiem dla marek luksusowych, a z całą pewnością dla alkoholi mocnych i win. To dlatego działalność rozpocznie tu Moet Hennessy Polska. Nie jestem upoważniony do komentowania planów tej części koncernu, która nie znajduje się pod moją kontrolą - podkreśla Scott Watson, szef Moet Hennessy Polska.

A w portfolio LVMH znajduje się ponad 50 ekskluzywnych marek z branży modowej, kosmetycznej, biżuteryjnej i alkoholowej. Są wśród nich tacy potentaci, jak Louis Vuitton, Fendi, Donna Karan, Christian Dior, Givenchy, Kenzo czy Guerlain.

Alkohole zaś należące do LVMH przez wiele lat do kraju sprowadzała firma Diageo Polska. W ofercie można znaleźć zarówno ciemne trunki luksusowe, takie jak koniaki Hennessy, whisky typu single malt, np. Glenmorangie i Ardbeg, oraz szampany: Dom Perignon, Moet & Chandon i Veuve Clicquot. Znajduje się w niej też jedna z najlepszych polskich wódek - Belvedere.

Ostatnio spółka rozpoczęła również sprzedaż win z nowego świata, z Cloudy Bay i Cheval des Andes na czele.

- Dostrzegamy znaczące możliwości rynkowe i pomyślne warunki ekonomiczne do kontynuowania, a nawet przyspieszenia wzrostu sprzedaży - komentuje Watson. Konkretnych liczb nie chce jednak ujawnić. Ale podkreśla, że firma Moet Hennessy woli sama nadzorować ważne dla siebie rynki. - Polska do takich należy. Mogę tylko powiedzieć, że doświadczenia globalne pokazały korzyści wynikające z pełnej kontroli nad naszą działalnością - zapewnia Watson.

Zdaniem ekspertów rozpoczęcie ekspansji w Polsce właśnie od alkoholi jest dobrym krokiem. Jest to bowiem niezwykle dynamicznie rozwijający się segment handlu. Według prognoz w kolejnych latach przewidywany jest dwucyfrowy wzrost sprzedaży na wartym obecnie 4 mld zł krajowym rynku żywności i napojów luksusowych.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH