Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Magic Brands chce zadebiutować na NewConnect

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-11-2012, 10:05

Magic Brands, producent i dystrybutor napojów oraz żelków dla dzieci na licencjach marek takich jak m.in.: Hello Kitty oraz Disney, rozpoczyna prywatną emisję akcji. Od inwestorów chce pozyskać 1 mln złotych, które przeznaczy na inwestycje umożliwiające przyspieszony rozwój. W I kwartale 2013 planowany jest debiut na NewConnect. Autoryzowanym doradcą w procesie jest firma Grant Thornton - podała spółka w komunikacie prasowym.

Magic Brands prowadzi sprzedaż w Polsce, Austrii, Czechach, Emiratach Arabskich, Katarze, Szwajcarii, Szwecji, Słowacji i w Rosji. Do krajowych partnerów spółki należą m.in.: Netto, Leclerc, WSS Społem i Dino. Pozyskany z emisji kapitał ma zostać przeznaczony na rozbudowę sieci dystrybucji i zakup nowych licencji.

- Nasze produkty cieszą się dużym zainteresowaniem. Hello Kitty jest aktualnie najpopularniejszą marką dla dziewczynek w wieku od 5 do 15 lat. Także produkty z legendarnym logo Disney'a od lat są odbierane bardzo pozytywnie. Ponadto dbamy o to, by nasze napoje posiadały walory odżywcze. Znajdują się w nich ważne dla prawidłowego rozwoju dzieci witaminy: C, E, B oraz B12 - mówi Paweł Kibalczyc, prezes Magic Brands.

Branża, w której działa Magic Brands rozwija się bardzo dynamicznie. Z danych AC Nielsen za rok 2011 wynika, że rynek bezalkoholowych napojów gazowanych i niegazowanych jest jednym z najważniejszych segmentów branży FMCG. W Polsce sprzedano w tym okresie 5,67 mld litrów napojów w ujęciu ilościowym, a wartość sprzedaży wyniosła ponad 11 mld zł. Prognozy przewidują, że w roku 2012 sprzedanych zostanie 6,3 mld litrów napojów. W ciągu najbliższych czterech lat wolumen ten ma wzrosnąć o prawie 14 proc. do 7,2 mld litrów i osiągnąć wartość ponad 15,2 mld zł. Według Polbisco spożycie żelków będzie rosnąć w tempie 6-8 procent rocznie.

Optymistyczne dane makroekonomiczne, rozbudowana międzynarodowa sieć dystrybucji i siła wizerunku marek Hello Kitty i Disney to główne rynkowe atuty Magic Brands. Stworzenie własnej marki jest procesem długotrwałym oraz kosztownym. Dlatego Spółka wybrała inną drogę, która pozwoliła na osiągnięcie dużego potencjału sprzedażowego w krótkim czasie. Od momentu rozpoczęcia działalności w formie spółki akcyjnej w maju, do końca września tego roku Magic Brands zanotowała 0,197 mln zł zysku netto przy 3,23 mln zł przychodów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH