Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Małe browary nie potrzebują promocji

- Rozważaliśmy ideę stworzenia wspólnej marki piwa regionalnego, a niewielka część dochodów z jego sprzedaży przeznaczone byłoby na ogólnopolską kampanię promocyjną. To się już raczej nie uda. Ostatnio regionalne browary radzą sobie coraz lepiej i odnotowują spore przychody, także szersza promocja nie jest im potrzebna - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Marek Jakubiak, właściciel browarów Ciechan i Lwówek.


Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
Data: 21-02-2011, 12:06

Nasz rozmówca cieszy się z rosnącej popularności małych browarów i wróży im pomyślną przyszłość, między innymi dzięki kompetentnej kadrze zarządzającej. - Obecnie istniejące browary regionalne tworzą ludzie doświadczeni, którzy przeżyli bardzo ciężkie dla branży lata 90. I oni sobie poradzą, ponieważ wyszkolili się na tym kryzysie - komentuje Marek Jakubiak.

Kilka tygodni temu Andrzej Olkowski, prezes Stowarzyszenia Regionalnych Browarów Polskich, mówił na łamach naszego portalu, że nie udało się stworzyć wspólnej marki piw regionalnych, ponieważ barierą były m.in.: kłopoty związane ze wzajemnym przenikaniem się sieci dystrybucji, obawa posądzenia o zmowę cenową, a także problemy z wypracowaniem „wspólnego smaku".

Przeczytaj także:

Nie udało się stworzyć wspólnej marki piw regionalnych

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Olkowski RSS ALERT    /    Marek Jakubiak RSS ALERT    /    Stowarzyszenie Regionalnych Browarów Polskich RSS ALERT    /    Browar Ciechan RSS ALERT    /    Browar Lwówek RSS ALERT    /    browary regionalne RSS ALERT    /    browar RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.124.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.