REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Mali producenci słodyczy rezygnują z aktywności reklamowej

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2009, 10:54
Mali producenci słodyczy rezygnują z aktywności reklamowej

W przypadku firm z branży cukierniczej wspierających mediowo swoje marki kluczowym medium jest nadal telewizja. Jednocześnie od 2008 roku można zaobserwować większe zaangażowanie producentów słodyczy w reklamę kinową. Nie tylko przed projekcją filmu, ale także off-screen, czyli w barkach czy kasach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksander Glezman, Senior Media Planner Buyer w domu mediowym Mediaedge:cia.

REKLAMA

Zdaniem Aleksandra Glezmana dla producentów słodyczy kino stało się także silnie wspieranym kanałem dystrybucji swoich produktów. - Oczywiście ciągle dynamicznie rozwija się medium internetowe, gdzie szczególnie intensywnie reklamują się producenci marek skierowanych do młodych ludzi - mówi przedstawiciel Mediaedge:cia. - W bieżącym okresie, kiedy sytuacja gospodarcza jest trudna, sprzedaż jest najważniejszym celem dla aktywności mediowych - dodaje.

Kondycja reklamowa branży słodyczy jest zbliżona do całego rynku reklamowego. - Analizując wydatki w bieżącym i ubiegłym roku wartość budżetów reklamowych (rate card - bez rabatów, bez uwzględnienia medium internetowego) zarówno słodycze jak i cały rynek utrzymują podobne budżety - ocenia Glezman. - Wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku wynosi 2 proc. Niemniej jednak rynek słodyczy nie jest rynkiem homogenicznym: wydatki na kategorię cukierków spadły w porównaniu do ubiegłego roku o 22 proc. podczas gdy wydatki ratecard w kategorii bombonierki wzrosły o 36,4 proc. Widoczny jest proces polaryzacji rynku. Mniejsi producenci rezygnują z aktywności reklamowej podczas gdy najwięksi gracze zwiększają bądź przynajmniej nie zmieniają wysokości swoich wydatków - zauważa.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH