Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mali producenci słodyczy rezygnują z aktywności reklamowej

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2009, 10:54
Mali producenci słodyczy rezygnują z aktywności reklamowej

W przypadku firm z branży cukierniczej wspierających mediowo swoje marki kluczowym medium jest nadal telewizja. Jednocześnie od 2008 roku można zaobserwować większe zaangażowanie producentów słodyczy w reklamę kinową. Nie tylko przed projekcją filmu, ale także off-screen, czyli w barkach czy kasach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksander Glezman, Senior Media Planner Buyer w domu mediowym Mediaedge:cia.

Zdaniem Aleksandra Glezmana dla producentów słodyczy kino stało się także silnie wspieranym kanałem dystrybucji swoich produktów. - Oczywiście ciągle dynamicznie rozwija się medium internetowe, gdzie szczególnie intensywnie reklamują się producenci marek skierowanych do młodych ludzi - mówi przedstawiciel Mediaedge:cia. - W bieżącym okresie, kiedy sytuacja gospodarcza jest trudna, sprzedaż jest najważniejszym celem dla aktywności mediowych - dodaje.

Kondycja reklamowa branży słodyczy jest zbliżona do całego rynku reklamowego. - Analizując wydatki w bieżącym i ubiegłym roku wartość budżetów reklamowych (rate card - bez rabatów, bez uwzględnienia medium internetowego) zarówno słodycze jak i cały rynek utrzymują podobne budżety - ocenia Glezman. - Wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku wynosi 2 proc. Niemniej jednak rynek słodyczy nie jest rynkiem homogenicznym: wydatki na kategorię cukierków spadły w porównaniu do ubiegłego roku o 22 proc. podczas gdy wydatki ratecard w kategorii bombonierki wzrosły o 36,4 proc. Widoczny jest proces polaryzacji rynku. Mniejsi producenci rezygnują z aktywności reklamowej podczas gdy najwięksi gracze zwiększają bądź przynajmniej nie zmieniają wysokości swoich wydatków - zauważa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.