Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka Black od FoodCare chce podbić rynek lodowych sorbetów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-08-2012, 11:27
Marka Black od FoodCare chce podbić rynek lodowych sorbetów
Niedawno FoodCare wypuścił na rynek lody sorbetowe pod marką Frugo

FoodCare wprowadza na rynek lodowy sorbet pod marką Black Energy. Produkt dostępny jest od początku sierpnia w sieciach PoloMarket i Żabka w rekomendowanej cenie detalicznej 1,99 zł za 105 ml.

Black w nowej odsłonie to kolor zielony oraz smak limonki i mięty - identyczny, jak w napoju Black Mojito. Jest to produkt energetyzujący, ponieważ zawiera taurynę, kofeinę i jest wzbogacony o witaminy B6 i B12, niacynę i kwas pantotenowy.

Przypomnijmy, niedawno FoodCare wypuścił na rynek lody sorbetowe pod marką Frugo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 478) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH