Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka Demon będzie stosować zasady samoregulacji rynku energetyków

  • Autor: pr
  • Data: 03-10-2012, 17:16
Marka Demon będzie stosować zasady samoregulacji rynku energetyków

Agros-Nova z marką Demon dołączyła do grona sygnatariuszy Dobrowolnego Kodeksu Znakowania i Marketingu Napojów Energetycznych, który jest inicjatywą Polskiej Federacji Producentów Żywności (PFPŻ). Jest to pierwsza samoregulacja dotycząca rynku napojów energetycznych w Polsce. Jej celem jest odpowiedzialny marketing - etyczne i mające na względzie dobro użytkowników reklamowanie i oznaczanie napojów energetycznych.

Najważniejsze zasady samoregulacji rynku energetyków, zawarte w Kodeksie, dotyczą między innymi: niekierowania reklamy energetyków bezpośrednio do dzieci poniżej 12 roku życia,nieprowadzenia promocji i degustacji napojów energetycznych w szkołach podstawowych i gimnazjach, umieszczania niezbędnych ostrzeżeń dotyczących spożywania napojów energetycznych przez dzieci, kobiety w ciąży oraz osoby wrażliwe na kofeinę, braku zachęt do mieszania napojów energetycznych z alkoholem oraz nieoferowania napojów energetycznych jako napojów sportowych.

Dotychczas, obok Agros-Nova Kodeks podpisały też firmy: Red Bull, Coca-Cola, PepsiCo i Maspex. Do końca roku pod auspicjami PFPŻ powstanie specjalny serwis internetowy dla konsumentów, w którym będzie opublikowany Kodeks oraz informacje o składzie i oddziaływaniu napojów energetycznych.

Agros-Nova na rynku napojów energetycznych zadebiutowała w maju, wprowadzając do sprzedaży napoje marki DEMON. Po silnie nagłośnionym wejścia na rynek, aktualnie producent realizuje drugi etap komunikacji Demona w ścisłej współpracy z Fundacją DKMS Baza Dawców Komórek Macierzystych Polska, skoncentrowany na aktywnościach promujących ideę dzielenia się szpikiem. W kolejnych miesiącach marka Demon będzie współorganizowała i współfinansowała Dni Dawcy. Marka będzie również towarzyszyć innym wydarzeniom fundacji DKMS, m. in. październikowej aukcji DKMS, w której udział wezmą biorcy - wyleczeni chorzy i dawcy z bazy DKMS oraz osoby publiczne - darczyńcy licytowanych przedmiotów. Zaplanowana jest też specjalna limitowana edycja Demona.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ktoś 05-10-2012, 19:59:
Ktoś to jeszcze kupuje??? o.O przez pierwsze 3 miesiące demon kosztował do 2 zł a teraz kosztuje ponad 3, a smakowo to gorszy niż Tiger czy Black ;/ Nie dziwię się ludziom co to bojkotują, i to chociażby za Nergala

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 784) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH