Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka Demon będzie stosować zasady samoregulacji rynku energetyków

  • Autor: pr
  • Data: 03-10-2012, 17:16
Marka Demon będzie stosować zasady samoregulacji rynku energetyków

Agros-Nova z marką Demon dołączyła do grona sygnatariuszy Dobrowolnego Kodeksu Znakowania i Marketingu Napojów Energetycznych, który jest inicjatywą Polskiej Federacji Producentów Żywności (PFPŻ). Jest to pierwsza samoregulacja dotycząca rynku napojów energetycznych w Polsce. Jej celem jest odpowiedzialny marketing - etyczne i mające na względzie dobro użytkowników reklamowanie i oznaczanie napojów energetycznych.

Najważniejsze zasady samoregulacji rynku energetyków, zawarte w Kodeksie, dotyczą między innymi: niekierowania reklamy energetyków bezpośrednio do dzieci poniżej 12 roku życia,nieprowadzenia promocji i degustacji napojów energetycznych w szkołach podstawowych i gimnazjach, umieszczania niezbędnych ostrzeżeń dotyczących spożywania napojów energetycznych przez dzieci, kobiety w ciąży oraz osoby wrażliwe na kofeinę, braku zachęt do mieszania napojów energetycznych z alkoholem oraz nieoferowania napojów energetycznych jako napojów sportowych.

Dotychczas, obok Agros-Nova Kodeks podpisały też firmy: Red Bull, Coca-Cola, PepsiCo i Maspex. Do końca roku pod auspicjami PFPŻ powstanie specjalny serwis internetowy dla konsumentów, w którym będzie opublikowany Kodeks oraz informacje o składzie i oddziaływaniu napojów energetycznych.

Agros-Nova na rynku napojów energetycznych zadebiutowała w maju, wprowadzając do sprzedaży napoje marki DEMON. Po silnie nagłośnionym wejścia na rynek, aktualnie producent realizuje drugi etap komunikacji Demona w ścisłej współpracy z Fundacją DKMS Baza Dawców Komórek Macierzystych Polska, skoncentrowany na aktywnościach promujących ideę dzielenia się szpikiem. W kolejnych miesiącach marka Demon będzie współorganizowała i współfinansowała Dni Dawcy. Marka będzie również towarzyszyć innym wydarzeniom fundacji DKMS, m. in. październikowej aukcji DKMS, w której udział wezmą biorcy - wyleczeni chorzy i dawcy z bazy DKMS oraz osoby publiczne - darczyńcy licytowanych przedmiotów. Zaplanowana jest też specjalna limitowana edycja Demona.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ktoś 05-10-2012, 19:59:
Ktoś to jeszcze kupuje??? o.O przez pierwsze 3 miesiące demon kosztował do 2 zł a teraz kosztuje ponad 3, a smakowo to gorszy niż Tiger czy Black ;/ Nie dziwię się ludziom co to bojkotują, i to chociażby za Nergala

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.