Marka Harnaś urosła o 34 proc.

Marki Harnaś, dzięki 34-proc. wzrostowi udziałów wolumenowych, zdobyła tytuł najszybciej rosnącej marki wśród największych piw w Polsce w 2010 r. Do Harnasia na koniec ub. r. należało 4,5 proc udziałów w rodzimym rynku piwa - informuje Carlsberg Polska, właściciel marki.
- Pomimo, iż rynek piwa jest coraz bardziej konkurencyjny, w pierwszych miesiącach tego roku Harnaś kontynuuje swój sukces odnotowując intensywny wzrost sprzedaży względem rewelacyjnego pod tym kątem, roku poprzedniego - mówi Jacek Stefaniak, senior brand manager piwa Harnaś.
Wartości rynku piwa w Polsce szacowana jest na około 20 mld zł.
Czytaj także:
Carlsberg rusza z ofensywą reklamową w Polsce

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!