Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Marka Heineken wzmocniła swoją pozycję wiodącego międzynarodowego piwa premium

Wolumen marki Heineken w segmencie premium zwiększył się o 3,4 proc., osiągając wielkość 26 mln hl. Wzrost odzwierciedla bardzo dobre wyniki w Wietnamie, RPA, na Tajwanie, w Nigerii, Brazylii, Chile, Argentynie i Francji.

W dniu 17 grudnia 2010 r. grupa rozpoczęła nową globalną kampanię marki Heineken zatytułowaną "The Entrance", skupiającą się wokół nowego hasła "Open your world". Kampania już cieszy się wielkim powodzeniem w sieci. Na YouTube odnotowano ponad 4 mln wizyt w ciągu pierwszych trzech tygodni jej trwania. Reklama pojawi się w telewizji i w kinach na całym świecie w pierwszym kwartale 2011 r.

Wzrost wolumenu marki Amstel odnotowano w Hiszpanii, Afryce Środkowej i Nigerii, natomiast spadek sprzedaży tej marki nastąpił w Grecji, Francji, RPA i w USA. Ogółem, wielkość sprzedaży uległa nieznacznemu zmniejszeniu, osiągając poziom 10,2 mln hl.

Wielkość sprzedaży marki Strongbow utrzymała się na stabilnym poziomie i wyniosła 3,5 mln hl. Po sukcesie towarzyszącym jej wprowadzeniu na rynek RPA w roku 2009, marka osiągnęła dobre wyniki w tym kraju również w roku 2010. W Wielkiej Brytanii wolumen sprzedaży Strongbow był niższy z uwagi na nieznacznie malejący rynek cydru.

Desperados, piwo o smaku tequili, cieszyło się niezmienną popularnością zarówno na istniejących, jak i na nowych rynkach. Wolumen sprzedaży piwa Desperados osiągnął 1,1 mln hl dzięki znaczącemu wzrostowi w Niemczech, Francji i Polsce.

Wolumen sprzedaży naszej meksykańskiej marki premium, Dos Equis, osiągnął 1,5 mln hl, dzięki wzrostowi w USA i Meksyku. Firma Heineken UK przejęła marketing i dystrybucję marek Sol i Dos Equis w Wielkiej Brytanii w październiku roku 2010.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Heineken RSS ALERT    /    piwa premium RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • rolnik 2011-02-24 20:03:26
    Chwalicie się wypracowaniem zysku i wypłatami dywidend .Jestem w posiadaniu Waszych akcji i co rolnikom nie wypłaciliście dywidend a upadłej spółce z którą mataczyliście rynkiem chmielu ,doprowadzili do ogłoszenia upadłości,bardzo dziwnej upadłości. czy w sytuacji gdy chwalicie się swoimi osiągnięciami ,waszej działalności nie powinno prześwietlić CBA zresztą wszystkich koncernów ,które wykupiły Polskie browary.
  • Kaik 2011-02-24 20:38:12
    Co to za Premium...??? Może dla pijących VIPy i BARRYSY Ot byle co...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.99.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.