Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka Łomża miała rekordowy rok pod względem sprzedaży

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-02-2012, 12:37
Marka Łomża miała rekordowy rok pod względem sprzedaży
Nie wiadomo, jakie są wyniki sprzedaży marki Łomża

Rok 2011 był najlepszym rokiem w historii marki Łomża pod względem wielkości sprzedaży. Mimo niezbyt łaskawych dla branży piwnej warunków pogodowych w szczycie sezonu letniego, udało nam się pobić rekord roku 2010 - mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża.

Niestety przedstawiciel marki nie zechciał podać dokładnych danych finansowych, ani nawet o ile procent wzrosła sprzedaż.

Jak mówi, przyczyną wysokich wyników jest ciekawe i zróżnicowane portfolio, które jest systematycznie rozszerzane. - Tylko w ubiegłym roku wprowadziliśmy trzy nowości - piwa Łomża Export Miodowe, Łomża Export Niepasteryzowane oraz Łomża Export Pszeniczne. Spośród nich szczególną popularnością cieszyło się piwo miodowe, które w bardzo krótkim czasie osiągnęło prawie 10-procentowy udział w całości sprzedaży marki Łomża - komentuje Maciej Ładwiński.

- Najważniejszym produktem w portfolio pozostaje jednak piwo Łomża Export i to ten produkt będzie można zobaczyć w kampanii reklamowej, którą obecnie przygotowujemy - dodaje.

Senior Brand Manager marki Łomża zdradził także, że marka szykuje już kolejne nowe ciekawe warianty produktowe. - Z oczywistych względów nie chciałbym jeszcze zdradzać szczegółów, ale efekty naszych prac będzie można zobaczyć na rynku już niebawem - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (24)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Idol 22-03-2012, 12:39:
Co z tymi wynikami, przynajmniej w ujęciu procentowym?
Brak odpowiedzi do tej pory oznacza, że jednak firma nie ma się czym chwalić?
Czy czekacie na zgodę z ... Rakszawy?
  • łomżyniak 19-03-2012, 21:14:
Niestety, jedynie Wyborowe da się od biedy wypić. Weźcie i wyprodukujcie jakiegoś ciemniaka, bo tych pseudolagerów już pić się nie da.
  • Zainteresowany 15-03-2012, 12:58:
Do @olsen.

Aj aj aj... Ale ostro.
Kolego, Co ma Faxe do Łomży? Prosta informacja publiczna, co oznacza wzrost sprzedaży Łomży rdr PROCENTOWO CHOCIAŻBY W UJĘCIU ILOŚCIOWYM?
Albo podajecie informacje prawdziwe, albo robicie szum pompowany jakąć nutką pozytywnego komunikatu, zaś brak konkretów budzi po prostu wątpliwości.

Łomża też należała do RUP i jak wiesz, pewnie przynajmniej się domyslasz, Łomża była najwazniejszym produktem RUP.

I co z tymi konkretami? MACIE SIĘ CZYM POCHWALIĆ, CZY JEDNAK NIE ZA BARDZO.... ?

Po prostu - pełna informacja, aby rzeczywiście z dumą, bez wątpliwości pokazać sukces. To przecież komunikujecie, wiec nie wzbudzajcie wątpliwości...


Zobacz wszystkie komentarze (24)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH