Marka Łomża zamierza podbić rynek piwem pszenicznym
30 maja br. do sprzedaży trafiło piwo Łomża Export Pszeniczne - najnowszy produkt z Browaru Łomża. To trzeci (po piwach Łomża Export Miodowe i Łomża Export Niepasteryzowane) wprowadzony w tym roku przez łomżyńskiego producenta piwa produkt przeznaczony na rynek ogólnokrajowy.
Łomża Export Pszeniczne to piwo pszeniczne jasne, pasteryzowane, o zawartości alkoholu 5,7 proc. obj., dostępne w półlitrowej butelce bezzwrotnej.
- Tym razem zdecydowaliśmy się zaproponować konsumentom produkt z ciągle jeszcze niezbyt popularnej, ale szybko rozwijającej się kategorii na polskim rynku piwa, zainteresowanie którą w naszej ocenie będzie szybko wzrastać - mówi Maciej Ładwiński, senior brand manager marki Łomża.
Łomża Export Pszeniczne otrzyma bardzo silne wsparcie marketingowe - będzie bohaterem czerwcowej kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej. Billboardy z wizerunkiem nowego produktu pojawią się w większych miastach macierzystego regionu marki Łomża (północno-wschodnia Polska), w Warszawie, Krakowie oraz Łodzi. W wybranych lokalizacjach będą im towarzyszyć siatki wielkoformatowe, reklamy na wiatach przystankowych, a w Warszawie także reklamy na stacjach metra.
Działania wspierające piwo Łomża Export Pszeniczne prowadzone będą niezależnie od trwającej obecnie ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej marki Łomża.
Czytaj także:
Sprzedaż piwa Łomża o połowę większa niż przed rokiem

KOMENTARZE: (3)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (3)