Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka Tarczyn wprowadza zmiany, które umocnią jej pozycję na rynku

  • Autor: portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 27-05-2011, 12:16
Marka Tarczyn wprowadza zmiany, które umocnią jej pozycję na rynku

Marka Tarczyn (Agros-Nova) wprowadza soki, nektary i napoje z nową kolekcją nakrętek z 400 ciekawostkami, tym razem leksykalnymi. Agros-Nova odświeżyła również logo i opakowania tych produktów.

Jak tłumaczy biuro prasowe spółki, w przypadku marki Tarczyn odgrywają one kluczową rolę, bo Tarczyn od kilku lat komunikuje się z konsumentami wyłącznie w miejscach sprzedaży. Nowe etykiety w sposób bardziej nowoczesny i wyrazisty podkreślają owocowość, czego efektem jest lepsza percepcja produktu.

Modyfikacji uległo też logo marki. Nie zmieniając tradycyjnych fundamentów graficznych znaku, producent dostosował krój czcionki do współczesnych standardów wzorniczych. Autorem „re-stylingu" Tarczyna jest agencja CzteryCzwarte.

Agros-Nova liczy, że zmiany wzmocnią pozycję Tarczyna na rynku soków i nektarów w butelkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH