REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Mars Polska: Z końcem 2013 r. wszystkie nasze produkty będą zawierać max 250 kcal na porcję

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-11-2012, 14:19
Mars Polska: Z końcem 2013 r. wszystkie nasze produkty będą zawierać max 250 kcal na porcję
Marcin Bober, specjalista ds. komunikacji korporacyjnej, Mars Polska

- Zobowiązaliśmy się, że z końcem 2013 r. wszystkie nasze produkty będą zawierać nie więcej niż 250 kcal na porcję. W ciągu 8 lat, w latach 2002-2010, usunęliśmy 97 proc. tłuszczów trans ze wszystkich produktów Mars - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marcin Bober, specjalista ds. komunikacji korporacyjnej, Mars Polska.

REKLAMA

- Obecnie produkujemy kilka rozmiarów każdego produktu, aby konsumenci mogli wybrać właściwą wielkość porcji i w pełni kontrolować spożycie energii - dodaje Marcin Bober.

Jak tłumaczy, wraz z rozwojem rynku FMCG w Polsce firma obserwuje wzrastające wymagania ze strony konsumentów. - Dotyczą one już nie tylko jakości i cen konkretnych produktów. Polacy dokonują zakupów w coraz bardziej świadomy sposób, wybierając produkty firm odpowiedzialnych społecznie, które wypełniają swoje obowiązki wobec pracowników, ale również konsumentów, klientów, dostawców oraz społeczności lokalnych i środowiska - mówi przedstawiciel Mars Polska.

Firma - oprócz działań zmierzających do ograniczenia kaloryczności produktów - w Polsce podejmuja działania, mających na celu, m.in. ograniczenie bezpośredniego wykorzystania energii z paliw kopalnych, emisji gazów cieplarnianych oraz zużycia wody o 25 proc. do 2015 r., w stosunku do poziomu z 2007 r. - W skali światowej jednym z najważniejszych celów naszych działań jest dążenie do w pełni zrównoważonej produkcji kakao, by w 2020 r. wykorzystywać 100 proc. kakao pochodzącego z certyfikowanych źródeł - podsumowuje Marcin Bober.

Mars Polska - oprócz karmy dla zwierząt, sosów i dań gotowych - działa w segmencie czekoladowych słodyczy impulsowych, czyli przede wszystkim w kategoriach batonów i wafli (Snickers, Twix, czy Mars) oraz draży (M&M's). Jest globalnym liderem w segmencie czekolady - siedem marek należy do pierwszej dwudziestki najlepiej sprzedających się słodyczy na świecie.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH