Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maspex będzie poszerzał markę Tiger o kolejne produkty, być może funkcjonalne

  • Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-01-2011, 15:23
Maspex będzie poszerzał markę Tiger o kolejne produkty, być może funkcjonalne
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice podkreśla, że jego firma ma licencję do używania oznaczenia Tiger na wszystkie produkty spożywcze, nie tylko napoje energetyzujące

- Otrzymaliśmy wyłączną licencję do używania oznaczenia Tiger na wszystkie produkty spożywcze o szerokim zasięgu terytorialnym. Mamy zatem duże możliwości jej wykorzystania - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice. I dodaje, że ciąg dalszy rozwoju marki nastąpi jeszcze w tym roku.

Ze swoim nowym produktem, napojem energetyzującym Tiger chcą Państwo wchodzić na nowe rynki. Do jakich krajów trafi napój?

Międzynarodowe opakowanie jest już gotowe, lada moment rozpoczynamy sprzedaż. Rzetelne podejście do biznesu każe mi nie zdradzać szczegółów tego planu. W bliskim czasie poinformujemy o premierze na dwóch rynkach europejskich.

Nie ma problemu z nazwą? W krajach, do których wprowadzają Państwo napój nie jest ona zastrzeżona przez inne podmioty?

Dariusz Tiger Michalczewski i jego Fundacja, jako licencjodawca i właściciel chronionych znaków towarowych zarejestrowanych w wielu krajach, ma możliwość udzielania tej licencji również na inne, niż Polska, państwa - co też uczynił w stosunku do nas.

Czy planują Państwo wejść na rynki, na których działał dotychczas FoodCare?

Moja wiedza dotycząca działalności FoodCare na zagranicznych rynkach nie jest zbyt duża. Nie chcę się więc do tego odnosić. Robimy swoje, idziemy własną drogą.

Rynek napojów energetyzujących jest już w Polsce stabilny, niewiele jest miejsca na wzrosty organiczne. Czy rozważają Państwo rozszerzanie kategorii o inne produkty funkcjonalne?

Otrzymaliśmy wyłączną licencję do używania oznaczenia Tiger na wszystkie produkty spożywcze o szerokim zasięgu terytorialnym. Mamy zatem duże możliwości jej wykorzystania. Jak wspomniałem wcześniej, obecnie skupiamy się na budowaniu obecności numerycznej na polskim rynku. Kolejnym krokiem będzie rozszerzenie geograficzne na dwa kraje. Proszę wierzyć: ciąg dalszy nastąpi.

W tym roku?

Tak, oczywiście.

W jakiej branży pojawią się nowości pod marką Tiger?

Informujemy tylko o wydarzeniach, które są już bardzo bliskie lub mają charakter dokonany.

Maspex do tej pory nie produkował napojów w puszkach. Jak to Państwo rozwiązali?

Część asortymentu produkujemy u siebie, część u naszego partnera kontraktowego. To jest układ bardzo korzystny dla dwóch stron.

I w najbliższej przyszłości nie będą Państwo rozszerzać linii produkcyjnej, inwestować?

Takie rozwiązanie mnie satysfakcjonuje, nie planujemy zmian.

Wkrótce na portalu www.portalspozywczy.pl obszerne fragmenty wywiadu z prezesem Maspeksu Krzysztofem Pawińskim.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH