Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Maspex będzie poszerzał markę Tiger o kolejne produkty, być może funkcjonalne

- Otrzymaliśmy wyłączną licencję do używania oznaczenia Tiger na wszystkie produkty spożywcze o szerokim zasięgu terytorialnym. Mamy zatem duże możliwości jej wykorzystania - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice. I dodaje, że ciąg dalszy rozwoju marki nastąpi jeszcze w tym roku.

Maspex będzie poszerzał markę Tiger o kolejne produkty, być może funkcjonalne
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice podkreśla, że jego firma ma licencję do używania oznaczenia Tiger na wszystkie produkty spożywcze, nie tylko napoje energetyzujące

Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
Data: 27-01-2011, 15:23

Ze swoim nowym produktem, napojem energetyzującym Tiger chcą Państwo wchodzić na nowe rynki. Do jakich krajów trafi napój?

Międzynarodowe opakowanie jest już gotowe, lada moment rozpoczynamy sprzedaż. Rzetelne podejście do biznesu każe mi nie zdradzać szczegółów tego planu. W bliskim czasie poinformujemy o premierze na dwóch rynkach europejskich.

Nie ma problemu z nazwą? W krajach, do których wprowadzają Państwo napój nie jest ona zastrzeżona przez inne podmioty?

Dariusz Tiger Michalczewski i jego Fundacja, jako licencjodawca i właściciel chronionych znaków towarowych zarejestrowanych w wielu krajach, ma możliwość udzielania tej licencji również na inne, niż Polska, państwa - co też uczynił w stosunku do nas.

Czy planują Państwo wejść na rynki, na których działał dotychczas FoodCare?

Moja wiedza dotycząca działalności FoodCare na zagranicznych rynkach nie jest zbyt duża. Nie chcę się więc do tego odnosić. Robimy swoje, idziemy własną drogą.

Rynek napojów energetyzujących jest już w Polsce stabilny, niewiele jest miejsca na wzrosty organiczne. Czy rozważają Państwo rozszerzanie kategorii o inne produkty funkcjonalne?

Otrzymaliśmy wyłączną licencję do używania oznaczenia Tiger na wszystkie produkty spożywcze o szerokim zasięgu terytorialnym. Mamy zatem duże możliwości jej wykorzystania. Jak wspomniałem wcześniej, obecnie skupiamy się na budowaniu obecności numerycznej na polskim rynku. Kolejnym krokiem będzie rozszerzenie geograficzne na dwa kraje. Proszę wierzyć: ciąg dalszy nastąpi.

W tym roku?

Tak, oczywiście.

W jakiej branży pojawią się nowości pod marką Tiger?

Informujemy tylko o wydarzeniach, które są już bardzo bliskie lub mają charakter dokonany.

Maspex do tej pory nie produkował napojów w puszkach. Jak to Państwo rozwiązali?

Część asortymentu produkujemy u siebie, część u naszego partnera kontraktowego. To jest układ bardzo korzystny dla dwóch stron.

I w najbliższej przyszłości nie będą Państwo rozszerzać linii produkcyjnej, inwestować?

Takie rozwiązanie mnie satysfakcjonuje, nie planujemy zmian.

Wkrótce na portalu www.portalspozywczy.pl obszerne fragmenty wywiadu z prezesem Maspeksu Krzysztofem Pawińskim.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Pawiński RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    napoje energetyzujące RSS ALERT    /    energetyki RSS ALERT    /    żywność funkcjonalna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.145.124
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.