Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maspex będzie rozszerzać markę Tiger na inne kategorie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-01-2012, 13:56
Maspex będzie rozszerzać markę Tiger na inne kategorie
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice

Widzimy spore perspektywy dla rozwoju marki Tiger. Prowadzimy też w tym obszarze zaawansowane projekty. Wszystko wskazuje na to, że niektóre ruszą już w 2012 roku - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice.

Przypomnijmy, Maspex otrzymał wyłączną licencję do używania oznaczenia Tiger na wszystkie produkty spożywcze o szerokim zasięgu terytorialnym.

- Tiger jest obecny w naszym portfolio dopiero od roku. Nie ukrywam, że największy nacisk kładziemy na rozwój sprzedaży na rynku polskim, tym bardziej, że debiut nie był łatwy, bo zastaliśmy półki nasycone produktem poprzedniego licencjobiorcy. Obecnie mamy bardzo dobrą pozycję w segmencie handlu tradycyjnego i obiecującą w handlu nowoczesnym. Poza Polską napoje Tiger są obecne m.in. w Rumunii, Bułgarii, na Łotwie i Litwie. Jestem zadowolony z pierwszych wyników naszej sprzedaży zagranicznej, ale na tych rynkach mamy jeszcze sporo do zrobienia - komentuje Krzysztof Pawiński.

Segment energetyków doświadcza obecnie wyjątkowej konkurencji wewnętrznej oraz walki cenowej. - Odcinamy się od tej wojny, od początku prowadzimy stałą politykę cenową. Dla nas to projekt biznesowy, dlatego naszym celem jest postawienie produktu na półce, ale nie za wszelką cenę. Dlatego spokojnie - krok po kroku - budujemy dystrybucję, zwiększamy zasięg i planujemy dalsze działania. Już w sierpniu, kiedy nasza obecność numeryczna osiągnęła dobry poziom, rozpoczęliśmy działania reklamowe, które ciągle prowadzimy na bardzo dużą skalę. Od stycznia ub.r. sprzedaż oraz dystrybucja numeryczna napojów Tiger cały czas z okresu na okres rośnie. Planujemy dalsze działania, zarówno w obszarze samego produktu, jak i jego wsparcia reklamowego, ale o szczegółach będziemy mogli powiedzieć dopiero w momencie rozpoczęcia tych działań - dodaje prezes Maspeksu.

Jego zdaniem można się spodziewać, że - obserwując, iż coraz więcej marek walczy ceną, można spodziewać się, że wolumen będzie wzrastać, ale wartość będzie utrzymywać się na tym samym lub porównywalnym poziomie. - Napoje energetyzujące to nadal duża kategoria warta około 700 mln zł - imponująca wartość zważywszy na to, że buduje ją praktycznie jeden produkt o zbliżonym smaku. Jednak żadna kategoria nie rośnie bez końca... - podsumowuje Krzysztof Pawiński.

Czytaj także: Prezes Maspeksu: W cenach żywności zawarta jest niejako premia spekulacyjna

Wkrótce na łamach serwisu portalspozywczy.pl ukażą się kolejne części wywiadu z prezesem Krzysztofem Pawińskim.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • sdx 11-01-2012, 10:58:
Dokładnie tak...a nawet swojej fabryki do tego nie mają tylko rozlewają u kogoś:(
  • haha 03-01-2012, 22:29:
Niech maxpex najpierw otworzy własną wytwórnię Tigera, bo jak narazie robi im Krynica Vitamin :D

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH