Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maspex i D.Michalczewski: Rosnąca sprzedaż Tigera powodem desperackich ruchów FoodCare

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-08-2011, 15:02
Maspex i D.Michalczewski: Rosnąca sprzedaż Tigera powodem desperackich ruchów FoodCare
Fot. www.maspex.com.pl

To nie tylko omijanie prawa, ale i nieetyczne zachowanie. Tego typu działania są niespotykane i niezgodne z jakimikolwiek praktykami biznesowymi - komentuje kampanię reklamową napoju Black, Dorota Liszka, rzeczniczka prasowa Maspeksu.

- Po właścicielu FoodCare można spodziewać się dosłownie wszystkiego - komentuje sprawę Dariusz Michalczewski. - Z tego co wiem, było już kilka festiwali muzycznych, podczas których takie działania były prowadzone przez spółkę FoodCare. Miałem sygnały, że również miało to miejsce podczas Coke Live Festival, Orange Festiwal i innych podobnych wydarzeń. Takie ruchy są ewidentnym łamaniem postanowień Sądów Apelacyjnych. Pytanie, dlaczego dodatkowo narażają się organizatorom tych imprez i po partyzancku, bez uprawnień i pozwoleń rozdają swoje produkty? Odpowiedź według mnie jest prosta - takie ruchy pokazują siłę marki Tiger, a zarazem słabość produktów z oznaczeniem Black, skoro potrzebują one takiego wsparcia - dodaje.

- Sprzedaż napojów Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego produkowanych przez naszą firmę rośnie i być może to powoduje tak desperackie ruchy poprzedniego licencjobiorcy. Rozpoczynamy również działania promocyjne. Już wystartowaliśmy z mocną kampanię outdoorową o zasięgu ogólnopolskim. Ciąg dalszy nastąpi i będzie to bardzo mocne uderzenie, jak na prawdziwego Tigera przystało -potwierdza Dorota Liszka.

Przypomnijmy, kampania autdoorowa Tigera rozpoczęła się w pierwszym tygodniu sierpnia. Jest to mocno wizerunkowy przekaz oparty na charakterystycznym dla marki sloganie "Power is Back". Wykorzystane są nośniki 6x3m, które swoim zasięgiem obejmą całą Polskę.

Tymczasem, jak podała "Gazeta Wyborcza Kraków", FoodCare promuje swój napój Black w całym kraju poprzez przebrane za tygrysy hostessy rozdające na ulicy puszki napoju energetycznego przypominające puszki z napojem Tiger - na etykiecie widnieje napis TGR ze śladami pazurów zamiast liter I oraz E. Hostessy zachęcają do oderwania etykiety, po czym okazuje się, że napój wcale nie jest Tigerem, ale napojem Black.

Czytaj: Ekspert: Kampania napoju Black to majstersztyk

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (10)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Frukton 21-09-2011, 01:33:
No ja się nie dziwię, że rotacja jest dużo, bo nikt się nie pali, żeby świecić oczami i dawać twarz do tych wszystkich humbugów medialnych jakie wypuszcza FoodCare.
  • ffr 05-09-2011, 10:10:
Niestety, nic dobrego nie moge powiedzieć:( Jestem pracownikiem
Maspexu od prawie 2 lat(2 DLUUGICH LAT). Pierwsza sprawa ktora mnie
zaskoczyla po przyjeciu sie do tej firmy bylo to, ze chociaz jakbym
chciał to i tak nie wiem jaka dostane wyplate i za co np. w obecnej
chwili jest to 7,20brutto + premie i jakies dodatki a tak naprawde
moja wypalta waha sie od 900 do 1500netto zl, chociaz co miesiac
pracuje na tym samym stanowisku. Inna ciekawa rzecza jest to, ze 2
osoby na tym samym stanowisku moga miec roznice na wypłace rzędu 400
zl! chociaz pracuja tyle samo godzin w miesiacu i maja podobny staz
pracy!!!Niby wielkim sukcesem jest to ze zamontowali w koncu zegary
na halach po kilkuletnim upominaniu sie pracownikow(bo niby jak
mozemy pojsc po pracy na szatnie sie przebrac lub na przerwe skoro
nie wolno nosic nic z rzeczy osobistych przy sobie)i sa
podobno "sterowne radiowo"chociaz kazdy idzie
inaczej ,najszybciej "chodzi" ten na stołówce a spoznia na hali
(dziwnym zbiegiem okolicznosci zanim pracownik dotrze na stolowke na
przerwie mija 5 min i zostaje mu tylko 15)nie wolno nam nawet pojsc
do szatni (nawet na przerwie)chyba ze za pozwoleniem kierownika
zmany.Oddzielna sprawa sa uklady rodzinne heh szkoda ,ze nie mam
zadnego dobrego wujka w tej firmie, bo wyplata i rodzaj pracy bylyby
duzo lepsze.Juz po miesiacu pracy wiedzialem kto jest szwagrem,
szwagierka, siostra, siostrzenica, czy bratankiem mistrzow
zmiany,kierownikow.Troche jest to krzywdzace dla innych osob no ale
coz jak to sie mowi "na uklady nie ma rady"O "inzynierach"działach
marketingowym, logistycznym, a w szczegolnosci palnowaniu produkcji
i utworzonych pustych stanowiskach szkoda nawet wspominac jest to
temat na ksiazke.Boli mnie to, ze firma ktora ma tak wiele brakow
technicznych(chodzi o brak zorganizowanie produkcji i sprzedazy)
zaczyna tracic powoli swoja sile rozpedu i wszystko zaczyna sie
sypac. a ja jako zwykly pracownik produkcji musze za to placic
obnizka mojej wyplaty(bo najproscie jest zwolnic kilkanascie osob
tak jak to mialo miejse ostatnio a pozostalym pracownikom produkcji
zmniejszys wyplate)
  • Menago 01-09-2011, 10:02:
Na oszukaniu Michalczewskiego i stracie Tigera Wiesiek popłynął na ponad 200 mln zł obrotu za rok!. Teraz próbuje się desperacko ratować tym blackiem ale to ewidentna podróba i jedynym jego sposobem na sprzedaż jest masakryczne obniżanie ceny. Cóż, jaki marketing taki też i produkt...

Zobacz wszystkie komentarze (10)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH