Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maspex promuje Tigera na billboardach oraz na Przystanku Woodstock

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-08-2011, 15:42

Maspex startuje z nową kampanią marki Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego. Rozpoczyna od kampanii outdoorowej. Jak zapowiada - ciąg dalszy nastąpi.

Jest to mocno wizerunkowy przekaz oparty na charakterystycznym dla marki sloganem Power is Back. Wykorzystane są nośniki 6x3m, które swoim zasięgiem obejmą całą Polskę. Kampania rozpoczyna się w pierwszym tygodniu sierpnia.

Marka Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego jest również wyłącznym napojem energetyzującym festiwalu Woodstock.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH