Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maspex rusza z potężną kampanią Tigera

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 01-09-2011, 10:18
Maspex rusza z potężną kampanią Tigera

Z początkiem września Maspex rusza z długoterminową kampanią napojów energetycznych Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego. - Zaplanowaliśmy silne, wielokanałowe uderzenie, którego trudno będzie nie zauważyć! W sierpniu prowadziliśmy ogólnopolską kampanię outdoorową. Przyszedł czas na dalsze działania - reklamową kampanię telewizyjną i działania w Internecie - poinformowało biuro prasowe spółki.

Kampania telewizyjna w największych stacjach składa się z kilku 30-sekundowych filmów, emitowanych jeden po drugim w niewielkich odstępach czasowych. Każdy ze spotów opowiada o innym bohaterze, który dzięki niezwykłej sile napojów Tiger wychodzi zwycięsko z sytuacji bez wyjścia. W spotach w mistrzowski sposób połączono świat realny z animowaną rzeczywistością gier komputerowych. Całość kampanii prowadzona jest dobrze znanym hasłem "Tiger. Power is back".

Kampanię telewizyjną Tigera będzie można obejrzeć m.in. w następujących stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TV4, TVN MIX (m.in. TVN24, TVN7, TVN Turbo, TVN Meteo), Discovery (m.in. Discovery, Animal_Planet, Discovery Science, Discovery World,) oraz w wielu stacjach niszowych.

Wraz ze startem kampanii TV startuje też strona internetowa Tiger'a (www.tigerpower.pl), która osadzona jest w stylistyce reklam oraz podkreśla kluczowy atrybut marki jakim jest energia. Strona została połączona z profilem marki na Facebooku, gdzie Tiger prowadzi intensywne działania promocyjne z wykorzystaniem narzędzi dostępnych na tej platformie.

Autorem całości kampanii jest agencja reklamowa Brand Place, która czuwa również nad spójnością wszystkich wykorzystanych kanałów. Wirtualno-internetowa "twarz" kampanii to dzieło Evangelists - agencji córki Brand Place. Reżyserem spotów telewizyjnych jest Maciej Kowalczuk, animację wykonała znana i uznana w branży firma postprodukcyjna The Bug, a produkcją spotów telewizyjnych zajął się dom produkcyjny Lemon Film Studio.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (13)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Andriu 02-09-2011, 14:06:
To bardzo fajna kampania, aż chce się wypić Tigera. Brawo, rewelacja.
  • maczeta 02-09-2011, 10:34:
Niezłe spoty które może do mnie nie trafią, ale do małolatów którzy piją energetyki litrami zapewne tak.
  • kajko 02-09-2011, 10:18:
Fajna reklama. A widzę ze są i "antynastawieni" wiec FC się znowu tu uaktywnił. Oni to mają styl - poznasz z daleka :)

Zobacz wszystkie komentarze (13)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH