Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maspex: Rynek energetyków może osiągnąć w tym roku 5-proc. wzrost

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-06-2012, 11:04
Maspex: Rynek energetyków może osiągnąć w tym roku 5-proc. wzrost
Fot. Maspex

Rynek napojów energetyzujących to nadal bardzo duża kategoria warta około 700 mln zł - imponująca wartość zważywszy na to, że buduje ją praktycznie jeden produkt o zbliżonym smaku. Obserwując, że coraz więcej marek walczy ceną, można spodziewać się, że wolumen będzie wzrastać, ale wartość będzie utrzymywać się na tym samym lub porównywalnym poziomie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dorota Liszka, menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w Maspeksie.

Jak prognozuje Dorota Liszka, byłoby bardzo dobrze, gdyby rynek osiągnął 5-proc. wzrost w tym roku. - Będzie to dobre dla wszystkich uczestników rynku - dodaje.

Nasza rozmówczyni zaznacza, że ok. 90 proc. rynku napojów energetyzujących to smak klasyczny, który leży u podstaw segmentu energetyków i pewnie trudno będzie to zmienić. - Nie znaczy to jednak, że nie powinno się szukać sposobów czy innowacji odnośnie samych produktów, ale i w zakresie wariantów smakowych, bo takie działania są dobre dla rozwoju całej kategorii - komentuje menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w Maspeksie.

Przyznaje, że napoje Tiger to zdecydowany lider rynkowy (źródło: AC Nielsen, udział ilościowy głównych marek w rynku energetyków bez produktów private labels, I kwartał 2012). - Jak na lidera przystało marka, która jest bardzo intensywnie wspierana zarówno poprzez mocne kampanie reklamowe i aktywność promocyjną, ale również poprzez działania prosprzedażowe w sklepach, w tym szeroko zakrojone programy skierowane na wzrost rotacji Tigera, których znaczenie w kontekście dotarcia z komunikacją do konsumentów nieustannie rośnie - podsumowuje Dorota Liszka.

Czytaj także:

Prezes Maspeksu: Innowacje są warunkiem dalszego rozwoju naszej grupy

Maspex pozyskał nową gwiazdę sportu. Mamed Khalidov będzie promował napój Tiger

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • olo 09-07-2012, 09:00:
Ludzie coraz wiecej ich pija bo dodaja energii i dobrze smakują w letnie dni. Wiec jest to całkiem zrozumiałe.
  • anka 09-07-2012, 08:59:
To całkiem niezły wynik, ale nie dziwie sie skoro do reklamy wzieli Mameda, a ten jednak jest idealna twarza ;)
  • iwona 26-06-2012, 09:42:
Taki czas ze wzmacniamy sie takimi napojami, ale ja i tak czesciej wybieram Tigera, bo po prostu lubie

Zobacz wszystkie komentarze (6)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH