Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maspex walczy o obecność Tigera na sklepowych półkach, chce, by marka nadal była liderem

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-04-2011, 18:31
Maspex walczy o obecność Tigera na sklepowych półkach, chce, by marka nadal była liderem
Maspex do tej pory rozszerzył markę Tiger Energy Drink o wersje smakowe, wprowadza napój także na rynki zagraniczne.

Na rynku słychać głosy, że z marką Tiger nic się nie dzieje. "Produkt Maspeksu jest trudno dostępny, w wielu sklepach go nie ma, a jeśli - to gorzej pozycjonowany niż Tiger Black. Nie widać także zapowiadanych akcji marketingowych" - piszą do nas eksperci i konsumenci.

- Wszyscy nasi partnerzy handlowi mają w swojej ofercie Tigera na licencji Dariusza Michalczewskiego i go sprzedają. Zaczynamy się już także pojawiać w polskich i zagranicznych sieciach handlowych oraz na stacjach benzynowych. Wiadomo jednak, że wszystko wymaga czasu, bo nie jest to klasyczne wprowadzenie towaru na półki - odpowiada Dorota Liszka, rzecznik Maspeksu.

Obecnie to wadowicki Maspex może produkować napój Tiger Energy Drink na licencji Dariusza Michalczewskiego. Firmie FoodCare, która przez lata produkowała i promowała czołowy polski energetyk sąd zakazał sprzedaży i reklamy napoju na czas trwania procesu ze znanym bokserem i jego fundacją "Równe Szanse". Ponieważ zakaz dotyczy jedynie producenta, hurtownie i dystrybutorzy nadal wprowadzają do sklepów napój z FoodCare. Dlatego znany bokser rozpoczął batalię o zakazanie sprzedaży także dużym dystrybutorom. Trwają pierwsze rozprawy [na ten temat czytaj więcej: Michalczewski walczy z hurtowniami - sądy zakazują sprzedaży Tigera].

- Zdaję sobie sprawę z tego, że takie spory nikomu nie służą, ale to nie ja rozpocząłem tą walkę, a zostałem do obrony swoich praw zmuszony - twierdzi Dariusz Michalczewski. A sprawa jest na tyle istotna, że dopóki hurtownicy nie wyprzedadzą dotychczas zgromadzonego towaru, nie będą chętni do zakupu nowego napoju.

- Zastaliśmy rynek nasycony produktem poprzedniego licencjobiorcy, który szczególnie przez ostatni okres, celowo starał się jeszcze bardziej zatowarować rynek. Teraz zwracają się do nas dotychczasowi partnerzy FoodCare, którzy chcą mieć naszego Tigera w swojej ofercie, ale w magazynach mają jeszcze duże ilości napojów, które zakupili od FoodCare wcześniej. Z informacji jakie do nas docierają firma FoodCare odmawia przyjęcia towaru, co powoduje trudną sytuację dla tych spółek - dodaje Dorota Liszka.

KOMENTARZE: (47)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • michalczewski "ledenda" 04-06-2011, 22:10:
Moderator: komentarz został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji.
  • ja 17-05-2011, 02:18:
a ja nie mam watpliwości żę nigdy nie kupię taniego syfu z wadowic tylko orginalnego tigera jak kolwiek by sie nie nazywał
  • . 19-04-2011, 11:26:
GDZIE KUPIĘ NOWEGO TIGERA???TIGI IS DEAD???

Zobacz wszystkie komentarze (47)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH