REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Maspex wysoko ocenony w "Rankingu najbardziej wartościowych i najcenniejszych marek w Polsce"

  • Autor: portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 15-12-2011, 11:17

Marki Maspeksu: Tymbark, Kubuś, Lubella w "Rankingu najbardziej wartościowych i najcenniejszych marek w Polsce" dziennika "Rzeczpospolita" zdobyły bardzo wysokie pozycje. Został on stworzony na podstawie wyceny oraz miary rozpoznawalności marki, jej popularności, sympatii do produktów wpływających na wartość marki.

REKLAMA

W kategorii "Najbardziej wartościowe marki w branży napojów bezalkoholowych" Tymbark zdobył pierwsze miejsce i tym samym pokonał markę Żywiec Zdrój, markę, która od siedmiu lat zajmowała pozycję lidera. Tymbark bardzo wysoko został również oceniony w kategoriach: "najsilniejszych" i "najczęściej" wybieranych marek, w zakresie prestiżu, świadomości marki oraz postrzeganej jakości.

Bardzo wysoką pozycję w kategorii "Najbardziej wartościowe marki w branży napojów bezalkoholowych" zajął również Kubuś, który ulasował się na szóstym miejscu deklasując swoją bezpośrednią konkurencję. Kubuś zajął wysokie miejsce również w takich kategoriach jak: najbardziej prestiżowe, najsilniejsze i wartościowe marki. Został także doceniony w rankingu "najbardziej jakościowych marek".

Sukces odniosła również Lubella, która zajęła trzecie miejsce wśród najbardziej wartościowych marek w kategorii "Pozostałe produkty żywnościowe".

- Dla firmy marki są bezcenne, dają jej stabilizację, silną pozycję na rynku oraz zwiększają jej wartość. Produkty wcześniej, czy później kończą swoją żywotność, marki są w stanie przetrwać i być odpornymi na recesję. Nie ma prostej recepty na to, jak zbudować markę, bo gdyby była - spółka taka, jak nasza - nie miałaby żadnej szansy na wykreowanie tak silnych brandów jak Tymbark, Kubuś, Lubella, DecoMorreno, Puchatek, Cremona, czy wiele innych. Od samego początku postawiliśmy na marki, które będą mocno zakorzenione w świadomości konsumentów i konsekwentnie przez cały okres staramy się tej strategii być wierni - podkreślił prezes Maspeksu Krzysztof Pawiński na łamach dziennika "Rzeczpospolita".

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (10 004) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH