REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Menadżer Z. Kozuba i Synowie: Żyto wraca do łask

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-04-2012, 14:53
Menadżer Z. Kozuba i Synowie: Żyto wraca do łask
Maciej Kozuba, menedżer ds. marketingu i sprzedaży w firmie Z. Kozuba i Synowie

Żyto wraca powoli „do łask". Nie tylko w przypadku wódek, ale także w przypadku whisky. Coraz częściej mówi się o powrocie tzw. Straight Rye Whiskey, czyli czystej żytniej whisky - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Maciej Kozuba, menedżer ds. marketingu i sprzedaży w firmie Z. Kozuba i Synowie.

REKLAMA
- W jakim kierunku Z. Kozuba i Synowie będą rozwijać działalność?

- Ciągle szukamy nowych rozwiązań. Rozważamy wprowadzanie nowych alkoholi, sprawdzamy nowe receptury. Dążymy też do wdrażania niestandardowych metod promocji naszych produktów.

- Czy nowe produkty będą, podobnie jak obecne, stylizowane na czasy prohibicji?

- Cały czas staramy się nawiązywać do tego okresu - czasami estetyką opakowania, czasami samą recepturą. Czasy prohibicji, art deco i styl retro są przewodnią nutą w naszej komunikacji z klientem. Nawiązujemy też do dwudziestolecia międzywojennego. Jednak z drugiej strony, nie mamy klapek na oczach. Koncept marketingowy naszych produktów jest uwspółcześniony, czasy prohibicji traktujemy z przymrużeniem oka, bez zadęcia.

- Jakie zmiany w ofercie pojawią się w najbliższym czasie?

- Niedługo do portfolio wróci nieleżakowana biała whisky White Dog w nowym opakowaniu. Ulepszyliśmy jej recepturę. Pierwsza partia wyszła ze słodu jęczmiennego, druga - nad którą pracujemy obecnie - jest oparta na słodzie żytnim.

- Żyto jest bardziej polskie...

- Wódka żytnia to element polskiej historii trunków wysokoprocentowych. Generalnie, żyto wraca powoli „do łask". Nie tylko w przypadku wódek, ale także w przypadku whisky. Coraz częściej mówi się o powrocie tzw. Straight Rye Whiskey, czyli czystej żytniej whisky. Jest ona ostrzejsza, nieco bardziej nieokiełznana. Można powiedzieć, że to uboższa siostra jęczmiennej whisky single malt. Niemniej, ma do zaoferowania dużo ciekawych wrażeń. Będzie to czuć w White Dog'u.

- Rynek whisky w Polsce rośnie, podczas gdy wódki sprzedaje się coraz mniej. Czy Pana firma mocno odczuwa zmiany koniunktury?

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Marcin 24-04-2012, 08:54:
Tylko pozazdrościć tego, że Państwo Kozuba mogą sobie prowadzić biznes bez zabiegania o duże kontrakty i po prostu robić swoje... marzenie!
  • gogo 23-04-2012, 19:37:
Jak taka firma może odczuwać zmianę koniunktury skoro jako firma praktycznie nie istnieje na rynku

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH