Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Menedżerowie Grupy Żywiec ruszyli w teren

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-10-2011, 14:05

Celem projektu było wzmocnienie zaangażowania i integracja z celami firmy wszystkich pracowników poprzez umożliwienie im dostępu do codziennej pracy handlowca w rynku.

Na czas projektu (tydzień pod koniec maja tego roku) armia prawie 1000 przedstawicieli handlowych Grupy Żywiec w całej Polsce została dodatkowo wsparta o 600 pracowników pozasprzedażowych działów producenta Żywca i Warki. Byli to pracownicy działów kadr, finansów, spraw korporacyjnych, logistyki, zakupów i innych.

Te kilkaset osób odwiedziło 10 000 Punktów Sprzedaży, aby aktywnie wspierać wizerunek Grupy Żywiec i sprzedaż produktów, szczególnie w obszarach kluczowych miejsc kontaktu naszych 16 marek z konsumentem.

Uczestnicy zostali podzieleni na dwu lub trzy osobowe zespoły i wraz z pracownikami innych Działów realizowali w Punktach Sprzedaży przygotowany wczesniej zakres czynności. Ich prace nadzorowali Kierownicy Obszary sprzedazy (ok. 100 w Polsce).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Rusek 24-10-2011, 23:12:
Wysłali biurwy, żeby namierzyć i zwolnić najsłabsze ogniwa-PHowców. Przecież to ich wina, że sprzedaż padła na pysk.
  • Polak 21-10-2011, 18:50:
Pewnie za chmielem do produkcji piwa.Ale do czego chmiel im potrzebny ,czyżby zajęli się eksportem chmielu za granicę.Przecież nie korzystają z tego surowca do produkcji szczyn ,które produkują h... wie z czego.Szczególnie tych produkowanych dla kiboli.
  • Witek (co się na niczym nie zna) 21-10-2011, 10:33:
Ale dział marketingu to macie do niczego! Czasami moi koledzy, kiedy spotykamy sie po meczu maja wrażenie że pracują tam sami abstynenci. Pamiętam dla sportu kiedyś zrobiliśmy własne założenia dla kampanii piwa (wtedy Okocim). Kibiców których potem pytaliśmy dorzucili swoje. I powstało naprwdę coś co interesowało wszystkich. Spokojnie mogłoby to zwiekszyc sprzedaż dowolnego browaru o jakieś 20-50% w ciągu 2-3 lat.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH