Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mike Tyson pomoże FoodCare zwiększyć sprzedaż napoju Black - w Polsce i za granicą (zobacz zdjęcia boksera)

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-04-2012, 17:01
Mike Tyson pomoże FoodCare zwiększyć sprzedaż napoju Black - w Polsce i za granicą (zobacz zdjęcia boksera)
Mike Tyson ; Fot. ZelaznaStudio / Paweł Pawłowski

Firma FoodCare, właściciel marki Black, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Mikiem Tysonem, jednym z najlepszych sportowców na świecie oraz znanym i rozpoznawalnym celebrytą. Zgodnie z warunkami kontraktu Mike Tyson użyczy swojego wizerunku napojom energetycznym Black.

Od tej pory napoje Black będą sygnowane marką "Black Mike Tyson Collection". Dostępne będą w pięciu wersjach smakowych: original, light, cuba libre, moijto oraz kamikaze. Na puszkach widnieją już cytaty - złote myśli Mika Tysona. Napój dostępny będzie także w butelkach o pojemności 0,5 l oraz 1 l. Opakowania to projekt studia Porsche Design.

Jak tłumaczy firma, sylwetka Mika Tysona wpisują się w strategię marki Black - brandu, który walecznie poczyna sobie wśród ostrej konkurencji w drodze do osiągnięcia sukcesu na wielu rynkach.

Mike Tyson w ramach kontraktu z FoodCare zagra w spotach reklamowych oraz będzie gwiazdą wszelkich wydarzeń medialnych i eventów sygnowanych marką Black. Twarz sportowca z charakterystycznym tatuażem znajdzie się oczywiście również na puszkach napojów.

- Od momentu stworzenia marki Black chciałem, by była marką europejską, a nawet światową, dlatego zależało mi na związaniu jej z międzynarodową gwiazdą sportu. Negocjowaliśmy z kilkoma sportowcami, jednak szybko doszliśmy do wniosku, nikt nie pasuje do Blacka tak, jak Mike Tyson. Jego wizerunek pozwoli nam zwiększyć sprzedaż naszych energetyków nie tylko w Polsce, ale także na kilkunastu innych rynkach, gdzie Black już jest obecny - powiedział Wiesław Włodarski, prezes firmy FoodCare.

Pierwszą dużą kampanię z udziałem Mika Tysona firma FoodCare zaplanowała już na najbliższe tygodnie.

- Szeroko zakrojona kampania napojów Black z udziałem Mika Tysona ruszy na przełomie maja i czerwca obejmując telewizję, internet i outdoor - powiedziała Paulina Włodarska, dyrektor marketingu firmy FoodCare.

Mike Tyson, pseudonim Bestia, to gwiazda i legenda światowego boksu, a co za tym idzie - jeden z najbardziej rozpoznawalnych sportowców na świecie. Jako najmłodszy mistrz świata wagi ciężkiej obecny jest nieprzerwanie na sportowej arenie i w mediach od ponad 25 lat.

Kliknij i obejrzyj galerię zdjęć Mika Tysona z konferencji prasowej firmy Foodcare 

KOMENTARZE: (16)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • narka 15-07-2012, 14:18:
Moze kiedys jeszcze ktoś by sie na niego skusił. Ale juz te czasy minęły, a Tyson juz wyszedł z mody.
  • emka 15-07-2012, 14:17:
Ja nie byłabym tego taka pewna, bo jednak niektórym Tyson jednak przez cały czas sie kiepsko kojarzy.
  • luka 23-05-2012, 09:05:
No jestem ciekawa czy to sie rzeczywiscie uda... Ale mnie on nie przekonuje do zakupu.

Zobacz wszystkie komentarze (16)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH