Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Milka rusza z nową kampanią promocyjną

  • Autor: pr
  • Data: 21-02-2012, 15:24
Milka rusza z nową kampanią promocyjną
Ruszyła kampania Milki „Śmiało, bądźmy delikatni"

Ruszyła kampania Milki „Śmiało, bądźmy delikatni". Na początku lutego w jednej z warszawskich restauracji miało miejsce niezwykłe wydarzenie. W asyście chóru Sound&Grace, znanego z programu „Mam Talent", młody, zakochany mężczyzna oświadczył się swojej ukochanej. Pełne pozytywnych emocji miłosne wyznanie poruszyło nie tylko młodą kobietę, ale również wszystkich gości zgromadzonych tego dnia w restauracji. Całe zdarzenie zarejestrowała kamera Milki...

Film z oświadczynami, który ma na celu zainspirować Polaków do okazywania uczuć i mówienia „kocham", można zobaczyć na kanale YouTube Milki http://www.youtube.com/user/MilkaPolska, a także na stronie www.fioletowastrona.pl, poświęconej najnowszej odsłonie kampanii Milki „Śmiało, bądźmy delikatni".

W ramach tej kampanii Milka zachęca Polaków do okazywania pozytywnych uczuć, bycia delikatnym, lepszym i milszym wobec innych.
„W ramach akcji Milki chcemy przekonać Polaków, że warto na co dzień okazywać bliskim ciepłe uczucia. Nie muszą to być spektakularne gesty, wystarczy nieco spontaniczności i spojrzenie na świat przez fioletowe okulary. Każdy uśmiech, pocałunek, słowo „kocham", „dziękuję" czy zwyczajne przytulenie drugiej osoby sprawiają, że świat wokół nas staje się lepszy, a my mamy okazję do pokazania naszej łagodniejszej, delikatnej natury" - powiedział Gabriel Olszewski, Brand Manager marki Milka. „Wachlarz pozytywnych uczuć jest ogromny, dlatego tegoroczną kampanię podzieliliśmy na trzy etapy. Podczas kolejnych, pełnych emocji odsłon naszej kampanii - „Kocham Cię", „Dziękuję" i „Przytul", ośmielimy Polaków i zachęcimy ich do wyrażania uczuć i bycia delikatnymi" - dodał Gabriel Olszewski.

W związku ze zbliżającymi się Walentynkami pierwszy etap kampanii odbywa się pod hasłem „Śmiało, powiedz dziś kocham". W ramach tego etapu zostało przygotowanych wiele atrakcji. Na dedykowanej akcji stronie www.fioletowastrona.pl, internauci mogli przygotować i wysłać bliskim osobom wyznanie miłosne, korzystając ze specjalnego formularza. Wszystkie Walentynki przygotowane przez internautów zostały dostarczone do adresatów
w formie linku do filmu video z udziałem Bilguuna Ariunbaatara, który pokazał wideokartkę z tekstem wyznania miłosnego, stworzoną przez uczestnika akcji.

„Jak twierdzi moja babcia, imię Bilguun w języku mongolskim oznacza <>. Okazywanie pozytywnych emocji i mówienie czułych słów mam we krwi. Dlatego udział w kampanii „Śmiało, bądźmy delikatni" to coś dla mnie! - powiedział Bilguun Ariunbaatar, który relacjonuje Milkowe wydarzenia.

Ale to dopiero początek atrakcji, bowiem etapy „Dziękuję" i „Przytul" będą przynosiły kolejne niespodzianki! O wszystkich wyzwaniach do jakich inspirować będzie Milka, wspominać będziemy na antenie RMF FM, ale także w Dzień Dobry TVN.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH