Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Moda i wnętrza tematem przewodnim kampanii Galerii Gniezno

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 29-03-2011, 15:32

Ruszyła wiosenna kampania wizerunkowa Galerii Gniezno. Jej celem jest podkreślenie charakteru Galerii jako miejsca, w którym spotykają się dwa światy - mody i urządzania wnętrz.

Na ulicach Gniezna pojawiły się plakaty będące głównym elementem wiosennej kampanii wizerunkowej Galerii Gniezno. Prezentują one elementy modowe i wnętrzarskie oraz logotypy wiodących marek, których sklepy znajdują się w Galerii m.in.: H&M, Jysk, Castorama czy New Yorker.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, gdyż to one śledzą nowinki na rynku tekstyliów i wyposażenia wnętrz, a także podejmują decyzje zakupowe odnośnie odzieży czy zmiany dekoracji mieszkań. Bezpośrednio z wiosną, modą i remontem powiązane jest także hasło kampanii - „Odśwież swój styl na wiosnę".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 876) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH