Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Na koniec 2009 r. Hoop Cola planuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży marki

  • Autor: Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-04-2009, 17:03
Na koniec 2009 r. Hoop Cola planuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży marki

Hoop Cola zmienia wizerunek - dzięki temu chce dotrzeć do szerszego grona konsumentów. Już na koniec 2009 r. planuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży marki.

Dotychczas marka Hoop Cola była trzecim graczem na rynku napojów typpu cola, za Coca-Colą i Pepsi. W 2008 r. jej udziały wartościowe sięgnęły 6,7 proc, zaś ilościowo 9,1 proc. Cały rynek ten obejmował 760 mln litrów napojów, a jego łączna wartość wynosiła 1,81 mld zł.

W ub.r. sprzedaż Hoop Cola wzrosła o 26,8 proc., podczas gdy cały rynek powiększył się o 17,6 proc.

- Nasza marka rosła dotychczas średnio o 8 proc. szybciej niż produkty innych graczy - mówi Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Cola. I zapowiada, że po zmianie image, jeszcze w tym roku Hoop Cola chce wyprzedzać branżę w tempie dwucyfrowym.

Hoop Cola zmieniła opakowanie: logo, etykietę oraz butelkę, a dodatkowe warianty Hoop Coli posiadają polskie oznaczenia "bez cukru" oraz "z cytryną". Nowemu wizerunkowi będzie towarzyszyć również kampania "Odkręć się na innych". Nowy wizerunek powstał w wyniku badań konsumenckich przeprowadzonych w drugiej połowie 2008 roku.

Nową grupą docelową marki Hoop Cola są osoby w wieku od 18-39 lat (core target 18-24 lata), mieszkające w mieście, które żyją chwilą, spontanicznie i potrafią zarazić otwartością inne osoby w swoim otoczeniu.

- Marka pozostanie nadal w segmencie napojów ze średniej półki cenowej. Nie zmienimy także kanałów dystrybucji - mówi Patrycja Giurko. - Nie chcemy rezygnować z dotychczasowych klientów. Naszym celem jest powiększenie tego grona o młodych konsumentów - wyjaśnia.

Najważniejsze elementy nowej kampanii to działania ATL promujące Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków oraz nowa odsłona serwisu internetowego www.hoopcola.pl. - Marka Hoop Cola chce zachęcać Polaków, aby otworzyli się na siebie i na nowe sytuacje zdarzenia. Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków wkracza w codzienne życie każdego z nas - mówi Michał Kępiński, brand manager Hoop Cola.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH