Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Największe browary, z wyjątkiem Grupy Żywiec, tną wydatki na reklamę

  • Autor: Press
  • Data: 27-12-2009, 16:20
Największe browary, z wyjątkiem Grupy Żywiec, tną wydatki na reklamę

Spośród browarów Grupa Żywiec wydała najwięcej na reklamę w trzech kwartałach br. - wynika z zestawienia Expert Monitora (dane cennikowe, bez autopromocji), do których dotarł portal Press.

Grupa Żywiec jako jedyna wśród browarów zwiększyła wydatki na reklamę - o 14, 2 proc. w porównaniu z tym okresem ub.r. Na reklamę w telewizji, prasie, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w kinie i Internecie firma przeznaczyła 112,4 mln zł.

Natomiast pozostali najwięksi gracze zmniejszyli wydatki na reklamę. Ubiegłoroczny lider Kompania Piwowarska SA zmniejszył budżet o 17,7 proc. (wydał 95 mln zł w trzech kwartałach br.), a Carlsberg Polska - o 25,7 proc. (39,8 mln zł) - informuje Press.

Wydatki na reklamę w mediach trzech największych browarów spadły w trzech kwartałach br. o 7,4 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH