Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Naomi Campbell nie wygra z Cadbury

  • Autor: Afterparty.pl
  • Data: 25-06-2011, 12:29

Organizacja badająca sprawę sporu Naomi Campbell i Cadbury zdecydowała, że reklamy nie można rozpatrywać jako rasistowskiej lub atakującej - podał Daily Mail.

Firma mimo wszystko zdecydowała się już wycofać swoją reklamę we wszelkich mediach.

Bilboardy reklamujące czekoladę Cadbury pojawiły się w wielu miejscach Wielkiej Brytanii. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że poza zdjęciem słodkości, widniało na nich także hasło "Z drogi Naomi, w mieście jest nowa diva!". Naomi Campbell zareagowała na nie natychmiast i posądziła markę o rasizm.

Tymczasem właśnie do publicznej wiadomości podano informację, że hasło reklamowe wcale nie tyczyło się koloru skóry Naomi, ale jej zachowania niczym diva.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH