Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Napoje gazowane mniej sezonowe niż woda

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-07-2008, 20:03

- Sezonowość na rynku napojów gazowanych jest niższa niż np. wody mineralnej. Różnica może wynosić nawet 100 proc. - twierdzi Marcin Kubajczyk, dyrektor Marketingu Hoop Polska Sp. z o.o.

Sprzedaż napojów jest silnie skorelowana z temperaturą otoczenia. W lecie napojów gazowanych sprzedaje się o 70 proc. więcej niż w zimie. W wodach mineralnych sezonowość może sięgać nawet 150 proc. większej sprzedaży w lecie vs. miesiące zimowe - mówi Marcin Kubajczyk.

Ten stan zauważają wszyscy. Różne są jednak jego oceny. Michał Gil, ze Spółdzielni Jurajska uważa, że sezon letni (maj-sierpień) w przypadku napoi gazowanych stanowi około 40 proc. rocznej sprzedaży tych produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH