REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Natalia Jaroszewska będzie promować napój Malibu

  • Autor: PR
  • Data: 11-01-2011, 14:10

7 grudnia 2010 roku odbył się oficjalny launch kampanii „Malibu wie co lubią kobiety". W ramach spotkania, Jean Baptiste Mouton, dyrektor marketingu Wyborowa S.A. poinformował o rozpoczęciu współpracy z projektantką Natalią Jaroszewską, która przez najbliższy rok będzie wspierać działania marki na rynku.

REKLAMA

Malibu to jedna z najlepiej rozpoznawanych marek alkoholi na świecie. - Malibu to marka nowoczesna, międzynarodowa - bo obecna na 150 światowych rynkach - a przy tym pozytywna i bardzo kobieca - powiedział Jean Baptiste Mouton.
Hasło najnowszej kampanii „Malibu wie co lubią kobiety" odzwierciedla to, co marka chce zakomunikować współczesnym kobietom sięgającym po produkt, które tak jak Malibu są dynamiczne, otwarte na nowe trendy i lubią dobrą zabawę.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH