Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nespresso kontra Starbucks

  • Autor: BizTok / Financial Times
  • Data: 09-03-2012, 11:09

Jak informuje "Financial Times", George Clooney wydatnie pomógł Nespresso w ubiegłym roku i w efekcie sprzedaż wzrosła aż o 20 procent. Aktor znakomicie wzmocnił wizerunek produktu klasy premium i Nestle planuje dalszą ekspansję poprzez otwarcie w tym roku 40 nowych lokali.

Nestlé nie boi się wyzwania ze strony wielkiego rywala - sieci Starbucks, czego dowodem ma być kawiarnia w San Francisco.

Starbucks wcale nie przechodzi do defensywy i aktualnie rewitalizuje europejskie lokale. Chce powtórzyć sukces kawy K-Cup, której sprzedaż w zaledwie dwa miesiące sięgnęła 10 mln paczek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH