REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nespresso rośnie dwucyfrowo i powiększa sieć sklepów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 01-09-2011, 19:44
Nespresso rośnie dwucyfrowo i powiększa sieć sklepów

Marka Nestlé Nespresso w pierwszej połowie 2011 roku zanotowała dwucyfrowy wzrost sprzedaży. W tym roku Nespresso planuje rozbudować swoją sieć detaliczną do ponad 250 sklepów. W nadchodzących miesiącach planowane jest otwarcie nowych sklepów w Genewie, Berlinie, Paryżu i Auckland.

REKLAMA

Ponadto, w drugiej połowie roku spółka wprowadzi na rynek swoją pierwszą kawę z Limitowanej Edycji pozyskiwaną całkowicie w ramach programu ekologicznego Nespresso AAA Sustainable Quality.

W pierwszej połowie roku Nespresso wprowadziła wiele nowych produktów i inicjatyw, które wspomagają witalność marki. W kwietniu na rynku pojawiła się Onirio, nowa Limitowana Edycja kawy.

Jak poinformowała spółka, ponad 15 proc. sprzedaży generowana jest poza Europą.

Według danych GFK Polonia, segment ekspresów do systemów kawy porcjowanej jest najszybciej rozwijającym się segmentem w kategorii urządzeń do przygotowywania kawy. Jest to rynek stanowiący 116 tys. szt. z obrotem w wysokości 83 mln zł w pierwszym półroczu 2011 r. Do czerwca 2011 roku osiągnął 36 proc. wzrost wartościowy i 22 proc. ilościowy, w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej. Tym samym osiągnął 20 proc. udziałów ilościowych w tym rynku.

- Marka Nespresso jest jednym z głównych graczy w kategorii i wciąż poprawia swoją pozycję rosnąc szybciej niż sam segment. W pierwszej połowie roku marka podwoiła ilość sprzedawanych maszyn w stosunku to roku poprzedniego - powiedział Dariusz Rompa, Country Business Manager Nespresso w Polsce.

- Nowa maszyna PIXIE została bardzo dobrze przyjęta przez polskich konsumentów, co obrazują dane GFK Polonia pokazując blisko 30 proc. udział Nespresso w sprzedaży maszyn. W drugiej połowie roku najważniejszymi wydarzeniami będą premiery kolejnych ekspresów. Przygotowaliśmy również nowe usługi i promocje dla naszych konsumentów - dodaje.

Według informacji spółki, kategoria kawy porcjowanej miała 8 proc. całego rynku kawy na świecie w 2010 roku.

Spółka Nespresso obecna jest w ponad 50 krajach i zatrudnia 5500 pracowników. W 2010 roku spółka zarządzała światową siecią sprzedaży detalicznej w postaci 215 ekskluzywnych butików. Marka Nespresso przyniosła w 2010 roku światową sprzedaż na poziomie 3,22 mld CHF oraz wzrost realny o ponad 20 proc.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 546) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH